نظر یک فرمانده ارشد ارتش درباره توافق ایران و 1+5

تسنیم نوشت:

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم محفل انس با قرآن کریم در کوی سازمانی شهید رنجبر آموزشگاه نظامی جوادالائمه(ع) نزاجا گفت: حضرت علی(ع) جمله‌ای دارند که می‌فرمایند: از دشمنت پرهیز کن به‌ویژه دشمنی که با تو از در صلح و دوستی وارد می‌شود، چون دشمن می‌خواهد خودش را به تو نزدیک کند که غفلت ایجاد کند، مبادا به دشمن خوش‌گمان باشید!

امیر پوردستان با بیان "وقتی که دشمن خواستار صلح است از او بیشتر باید بترسیم" اظهار داشت: شاید آمریکا در 1+5 با ما توافقاتی بکند اما به این دشمن نباید خوشبین باشیم. مقام معظم رهبری فرمودند من به آمریکا خوشبین نیستم. چرا خوشبین نیستند؟ چون دشمنی آنها با ما ریشه‌ایست. چون ما دنبال حق هستیم، ما دنبال آزادی ملت‌ها هستیم ولی آنها دنبال استثمار و به بند کشیدن ملت‌ها هستند.

وی تصریح کرد: اگر ما می‌بینیم که در کشورهای غرب و شرق آسیا و شمال آفریقا حرکت‌های بیداری اسلامی آغاز شده همه به‌خاطر درسی است که ملتها از انقلاب اسلامی ایران گرفته‌اند و آمریکا از این قضیه ناراحت است و نمی‌خواهد که جمهوری اسلامی ایران نورافشانی کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین گفت: دشمنان ما وقتی دیدند از طریق جنگ سخت کاری نتوانستند از پیش ببرند به‌دنبال جنگ نرم هستند. امروز حدود 3هزار شبکه علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه می‌کنند و میلیاردها دلار هزینه می‌کنند. همین اینستاگرام، وایبر و شبکه‌های اجتماعی که به‌راحتی در دسترس جوانان ما هستند، هزینه‌های سرسام‌آوری دارد اما به‌رایگان در اختیار ما می‌گذارند، چرا؟ به‌خاطر اینکه سبک زندگی و مسیر زندگی ما را عوض کنند. ما باید مراقب دشمن که جنگ نرم را در پیش گرفته است، باشیم.

امیر پوردستان در پایان از فرمانده آموزشگاه نظامی جوادالائمه(ع) و رئیس عقیدتی سیاسی آموزشگاه برای برپایی مراسم انس با قرآن کریم تشکر و قدردانی کرد.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =