جلالی:مسئولین از انتقادات علیه تیم هسته ای بپرهیزند/برای مذاکره کنندگان در شب قدر دست به دعا برداریم

عضـو کمیسیـون امنیت ملـی و سیــاست خــارجـی در مجلس گفت: مقام معظم رهبری با عبارت های بی نظیری از تیم آقای ظریف یاد کردند و آنها را مورد حمایت قرار دادند.

کاظم جلالی، رئیس مـرکز پژوهش هـای مجلس شـورای اسلامـی در گفت و گو با خبر آنلاین حمایت داخلی از تیم مذاکره کنندگان هسته ای را ازسوی مردم و مسئولین یک اصل مهم برشمرد و گفت:تیم مذاکره کننده هسته ای در خط مقدم جبهه سنگین دیپلماسی ایران در مقابل قدرت های بزرگ قرار دارد و اقداماتی که امروز برای مذاکرات انجام می شود، کار بسیار فنی ، سنگین و نفس گیر می باشد.

وی افزود: بی تردید شاید بتوان گفت در این مذاکرات ایران با قدرت های بزرگ روبه رو است و طبعا در چنین شرایطی باید تیم مذاکره کننده از یک روحیه بسیار خوب برخوردار باشند و این روحیه خوب تنها با اتکا به ذات الهی و پشتیانی های رهبر، دولت، مجلس و مردم امکان می پذیرد.

عضـو کمیسیـون امنیت ملـی و سیــاست خــارجـی در مجلس به حمایت های اخیر رهبری از مذاکره کنندگان اشاره ای کرد و  گفت: مقام معظم رهبری با عبارت های بی نظیری از تیم آقای ظریف یاد کردند و آنها را مورد حمایت قرار دادند.بی تردید به کار بردن چنین عباراتی در خصوص تیم هسته ای از زبان رهبر انقلاب، خود حکایتگر آن است که در مقابل این اقدام سنگین در مذاکرات باید مذاکره کنندگان را مورد حمایت جدی قرار داد و از انتقادات بی جایی که مسئولین داخل کشور می کنند،جلوگیری کرد.

جلالی در پایان ابراز کرد: در این شب های قدر باید برای موفقیت تیم هسته ای در این جنگ دیپلماسی  دست به دعا برداشت و از مسئولین و نمایندگان خواست که هر چه بیشتر از آنها حمایت کنند.

29215

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =