فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف 366 کیلو انواع مواد مخدر در سال جاری گفت: شب گذشته طی عملیاتی در زنجان یک باند خانوادگی مواد مخدرمتلاشی و از این باند 22 کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش خبر آنلاین سردار عليرضا صالحي با اشاره به نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري اظهارکرد: هيچ ارگاني به اندازه نيروي انتظامي در تماس تنگاتنگ و نزديك با مردم نبوده و به همين خاطرنيروي انتظامي از مخاطبان اصلي شعار سال است .

مقام ارشد انتظامي استان به ثبت نام و جذب 1350 پليس افتخاري در اين استان اشاره کرد و افزود: با افزايش مشاركت مردم و تلاش همكاران در 3 ماهه اول سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ،جرائم خرد 26 درصد ، سرقت مغازه 32 درصد ، كيف قاپي 14 درصد و در مجموع وقوع سرقت هاي خرد 44 درصد كاهش داشته است .

وي عمدترين دليل كاهش سرقت هاي خرد و جرائم خرد را اجراي طرح جمع آوري معتادان پرخطر و خرده فروشان مواد مخدر با همكاري شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر بيان و اظهارداشت : 84 نفر در اين طرح جمع آوري شده اند كه لازم است همزمان كه آنها مراحل درمان را طي مي كنند برنامه هايي براي دوران پس از درمان نيز برنامه ريزي و اجرا شود.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به كاهش 22 درصدي تلفات جاده اي دراستان گفت: در سه ماه اول امسال در مقايسه با مدت مشابه سال نزديك به 16 نفر كمتر در سطح در جاده هاي استان جانشان را از دست داده اند.

صالحي با اشاره به اتخاذ تمهيدات انتظامي،ترافيكي ويژه ماه ضيافت الهي گفت: معنويت ماه رمضان بستر ساز كاهش جرائم و ناهنجاري هاي اجتماعي بوده است به طوري كه در 14 روز از اين ماه مبارك، ميزان وقوع سرقت مغازه 29 درصد ، موتور سيكلت 36 درصد ،سرقت هاي خرد 27 درصد و در مجموع كاهش 29 درصدي سرقت ها را شاهد هستيم كه حاكي از باورهاي ديني مردم استان دارد.

اين مقام انتظامي به برخي از تلاش هاي پليس هاي تخصصي استان زنجان نيز اشاره و خاطر نشان كرد : با تلاش ماموران پليس امنيت عمومي استان ، 27 عضو اصلي شرکت هرمي شناسايي و دستگير شدند كه اعضاي اين شرکت هاي هرمي با ترفند هاي مختلف و به بهانه ايجاد اشتغال براي جوانان با به طمع انداختن افراد از نقاط مختلف کشور اقدام به عضوگيري مي كردند.

وي به انهدام باند هاي كيف قاپي، كشف انواع كالاهاي قاچاق ، دستگيري سارق حرفه اي كيف زن و كشف مقادير قابل توجهي مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاري اشاره و خاطر نشان كرد:366 كيلو انواع مواد مخدر در سال جاري در سطح استان كشف شده است.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =