۰ نفر
۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱

ایسنا نوشت:

تهیه‌کننده فیلم «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» برخورد حوزه هنری در برابر این فیلم را ظالمانه‌تر از توقیف چند ساله آن دانست.

مهدی کریمی گفت: پس از یک ماه پیگیری و گفت‌وگو با حوزه هنری، وقتی هیچ پاسخی به ما ندادند، به نظر می‌آید فیلم ما هم در شرایط تحریمی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تا الان کوشیدیم ببینیم دلیل این ماجرا چیست، اما متأسفانه هیچ پاسخ روشن و متقنی ندادند.

کریمی با ابراز تأسف از بعضی تبعیض‌ها در نمایش فیلم‌های سینمایی ادامه داد: در شرایطی که بعضی فیلم‌ها در بی‌عدالتی محض فرصت نمایش پیدا می‌کنند، بی‌مهری حوزه هنری ظلمی بدتر از هفت سال توقیف فیلم «از رئیس جمهور پاداش نگیرید!» است.

این تهیه‌کننده سینما خاطرنشان کرد: ای کاش در تصمیمات‌شان آنقدر شجاعت داشتند که با صراحت بگویند مشکل فیلم چیست. در حال حاضر ما نمی‌دانیم چرا فیلمی که مجوز ارشاد را دارد، از بخشی از امکانات عمومی کشور محروم شده است. به هر حال ناچاریم رفتار ظالمانه حوزه هنری را به شیوه دیگری جبران کنیم.

فیلم «از رئیس جمهور پاداش نگیرید!» کار کمال تبریزی است که به مدت هفت سال اجازه نمایش نداشت. این فیلم که نام قبلی آن «پاداش» بود در حال حاضر بعد از انجام اصلاحیه‌های متعددی به عنوان یکی از فیلم‌های اکران ماه رمضان روی پرده است.

در این فیلم حسن معجونی، آتیلا پسیانی، احمد آقالو، بهمن زرین‌پور، صابر ابر، آشا محرابی، رضا بهبودی، روح‌الله حق‌گوی لسان، اصغر نقی‌زاده، بهنام وطن و.... بازی می کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: یکی از مدیران ارشد به صورت کاملا اتفاقی به سفر حج می‌رود و در این سفر اتفاقاتی برایش می‌افتد که ظاهرش خوشایند نیست، اما همه این اتفاقات ناخوشایند باعث می‌شود به معنا و مفهومی از سفر دست پیدا کند.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =