غرویان:دیدگاه مراجع قم نسبت به فعالیت های دولت روحانی مثبت است

حجت الاسلام محسن غرویان به تازگی مهمان کافه خبر بود و درباره رضایت علما از حسن روحانی و دخالت های شدید مداحان در عالم سیاست توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبر آنلاین،حجت الاسلام محسن غرویان، در بخشی از این گفت و گو  به رضایت علما و مراجع قم از فعالیت دو ساله حسن روحانی اشاره کرد و گفت: به نظر من آقای روحانی یک شخصیت روحانی و حوزوی است  . بنده از قبل هم ایشان را می شناختم ، روحیه ایشان روحیه نرمی است و روحیه خدمت ، تکریم ، احترام و رفاه مردم را دارد. 

وی در ادامه گفت: مقام آقای روحانی در بین مراجع جایگاه خوبی است . حالا بعضی از شخصیت ها مانند آیت الله جوادی آملی،به این دلیل که دیدگاهشان به آیت الله رفسنجانی مثبت است، خیلی بیشتر از ایشان حمایت می کنند .از آن طرف هم آیت الله هاشمی همواره از دولت حمایت کرده است. در مجموع دیدگاه ها مثبت است و بعضا انتقاداتی هم دارند.

غرویان در ادامه صحبت های خود گفت: مشی بعضی از مراجع در ورود به سیاست هم مشی احتیاط است و می گویند سیاست حوزه خطرناک و خطر خیزی است . فلذا به گونه ای صحبت می کنند که نه سیخ بسوزد و نه کباب، چون معتقد هستند دولت ها می آیند و می روند و ما نباید خیلی سرنوشت مان را به دولت ها گره بزنیم .

مشروح اين گفت و گو را ايــنـــجـــا بخوانيد. 

29215

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =