اقتصادنیوز نوشت:

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داده که ماجراهای مربوط به دکل‌های نفتی باعث شده مجلس به تحقیق و تفحص از تاسیسات دریایی بپردازد.

در حالی که مدتی پیش موضوع گم شدن یکی از دکل‌های نفتی در دوران فعالیت دولت گذشته مطرح شد، بار دیگر خبر یک دکل گم شده حاشیه‌هایی را به همراه داشته است.حسین دهدشتی، عضو کمیسیون انرژی مجلس در مصاحبه‌ای که با روزنامه فرهیختگان داشته از چندین دکل گم شده خبر داده بود. در همین مورد این عضو کمیسیون انژری مجلس اطلاعات جدیدتری را نیز به اقتصادنیوز داده است.

دهدشتی در این مورد گفت: ما از اوایل سال گذشته در کمیسیون انرژی نسبت به تحقیق و تفحص از تاسیسات دریایی اخطار داده بودیم و در آبان ماه سال گذشته بعضی از نمایندگان هم در این باره پیگیری‌های لازم را انجام دادند اما متاسفانه در کمیسیون انرژی تحقیق و تفحص از این شرکت‌ها رای نیاورد.

او افزود: پیگیری‌های ما در این باره ادامه داشت، تا اینکه خوشبختانه این پیگیری‌ها به موفقیت پیوست و دستور کار آن تا دو هفته آینده در مجلس قرار خواهد گرفت.

دهدشتی خاطرنشان کرد: چند محور در این تحقیق و تفحص وجود دارد. در شرکت تاسیسات دریایی، فعالیت شرکت‌هایی که در زیر مجموعه آن مانند کیتو و گلوبال قرار دارند و سرمایه گذاری‌هایی که در آن واگذار شده و سهام‌هایی را که واگذار کرده و تمام قراردادهای آن و تعهداتی که این شرکت‌ها داشتند، مورد تحقیق و تفحص قرار می‌گیرد.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =