در حالیکه مسعود عنایت قبول نمی کرد رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال شود، اما علیرضا اسدی او را راضی کرد که روی صندلی دپارتمان داوری بنشیند.

وب سایت رسمی برنامه نود نوشت: عنایت در مذاکرات قبلی گفته بود با سیستم کفاشیان و مخصوصا تاج کار نمی کند اما دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال به او اطمینان داده که مهدی تاج هیچ گونه دخالتی در کار دپارتمان داوری نخواهد داشت.

همانطور که در حکم علی کفاشیان آمده است وی به پیشنهاد دبیرکل فدراسیون فوتبال رئیس دپارتمان داوری شده است.

عنایت چند سال پیش از کمیته داوران رفت و البته در مصاحبه ای ماجرای رفتنش را تعریف کرده بود.

چند سال پیش و زمانی که عنایت رئیس کمیته داوران بود و البته عملکرد داوران هم زیاد خوب نبود و اشتباهات داوری اوج گرفته بود، درگیری لفظی بین عنایت و تاج پیش آمد.

عنایت پس از آن درگیری پیش کفاشیان رفت و همه چیز به خوبی و خوشی حل شده بود اما همین که از دفتر کفاشیان بیرون می آید می شنود که تاج به منشی اش می سپارد که به یکی از خبرگزاریها زنگ بزند و بگوید که عنایت استعفا داده است.

عنایت زمانی که پایین می رود تا روی صندلی اش بنشیند، می بیند که خبرگزاریها خبر استعفای او را زده اند.همان زمان وسایلش را جمع می کند و از فدراسیون فوتبال می رود.

همان زمان علی کفاشیان از رفتن مسعود عنایت ابراز ناراحتی کرده بود چرا که رابطه خوبی بین وی و عنایت برقرار بود.

مسعود عنایت از مدرسان برجسته فیفاست که البته مدت زمان زیادی از سال را در سفرهای خارجی و برای تدریس دوره های داوری می گذراند و البته تسلط خوبی به زبان انگلیسی دارد. با حضور وی در دپارتمان داوری بسیاری از کارمندان دپارتمان خوشحال هم می شوند چرا که از حضور وی خاطرات خوبی دارند.

مسعود عنایت را همه با آن خنده های ویژه و سگرمه های درهم به یاد می آورند. در هر حال انتخاب عنایت انتخاب خوبی برای دپارتمان داوری به نظر می رسد.

43258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =