مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال می گوید شماره برخی از بازیکنان را نداشته است و به همین خاطر از رحمتی شماره گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛شایعه تیم بستن سید مهدی رحمتی برای استقلالی ها آنقدر ادامه دار شده که هر مسئولی از تیم آبی ها که مصاحبه می کند در خلال مصاحبه اش باید این موضوع را تکذیب کند!

این بار نوبت علی نظری جویباری مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال است که تاکید می کند بازیکنانی که برای عقد قرار داد به استقلال می آیند  از فیلتر تایید رحمتی عبور نمی کنند.

جویباری البته خیلی جالب در این مورد توضیح می دهد که:« اگر رحمتی تیم استقلال را می‌بندد پس من چه کار می‌کنم؟! اما نکته جالب صحبت های او این بود: البته شاید برخی از اوقات من شماره برخی بازیکنان را نداشته باشم و از رحمتی شماره‌اش را می گیرم.»

علی نظری جویباری سال هاست که در استقلال مسئول جذب و انتقال بازیکنان است و خیلی عجیب است که شماره بازیکنان تیم های لیگ برتری را ندارد!جالب تر از آن این است که حتی باشگاه استقلال هم دفترچه تلفن و مشخصات بازیکنان را ندارد؟حتی اگر  این قضیه هم صحت داشته باشد باشگاه استقلال به جای جست و جوی شماره از فدراسیون و باشگاه مورد نظر از رحمتی شماره می گیرد؟نکته بعدی این است که نظری جویباری سال قبل هم شماره بازیکنان را از رحمتی گرفته است؟او که سال قبل در پیکان بود و اگر امسال به استقلال نمی آمد نطری باید از چه کسی شماره بازیکنان را می گرفت؟

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =