ایسنا نوشت:

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با تاکید بر اینکه طی روزهای آینده در شهرستان های جنوبی پایتخت شاهد افزایش غبار خواهیم بود گفت: در جنوب استان سمنان در روزهای شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر و شب به سبب وزش باد شدید و تولید گردوخاک، افزایش غبار پیش بینی می شود همچنین استان های قم، شمال اصفهان و جنوب تهران غبار آلود پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی در روز شنبه بارش پراکنده باران در استان های مازندران و گلستان پیش بینی می شود. همچنین طی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز بارشهای پراکنده درساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان های مازندران و گلستان انتظار می رود. همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی از بعدازظهر روز یکشنبه رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود. در روز دوشنبه نیز علاوه بر ناحیه فوق در ارتفاعات زاگرس شمالی رگبار پراکنده باران خواهد بود.

وی تاکید کرد: در نواحی شرق و جنوب شرق بویژه در منطقه زابل و جنوب غرب طی سه روز آینده وزش باد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می شود.

وی افزود: همچنین هوای شهر تهران امروز شنبه صاف در بعد از ظهر رشد ابر و در ارتفاعات و در شهرهای جنوبی غبارآلود پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز 40 درجه و کمینه آن 28 درجه سانتی‌گراد است.

وظیفه ادامه داد: در روز یکشنبه 14 تیر ماه نیز هوای شهر تهران صاف، در بعد از ظهر رشد ابر و در ارتفاعات و در شهرهای جنوبی غبارآلود پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 39 درجه سانتی‌گراد و کمینه آن 29 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز دوشنبه نیز صاف، در بعد از ظهر رشد ابر و در ارتفاعات و در بعضی ساعات شهرهای جنوبی غبارآلود پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 40 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 29 درجه سانتیگراد می‌رسد.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =