معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: امروز دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده، بر اساس منافع ملی و برای برون رفت از وضع موجود -که متاسفانه به کشور ما تحمیل شده است- در آستانه تصمیمی سرنوشت ساز قرار گرفته و دکتر روحانی پس از دو سال مدیریت این پرونده، امروز با هدایت مستقیم رهبر انقلاب و حمایت های بی دریغ ایشان و پشتوانه ملت شریف ایران بر آن است تا این مطالبه ملی را به بهترین شیوه ممکن محقق نماید.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،

به گزارش خبرآنلاین- البرز: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دکتر ایرانی در ادامه با تاکید بر ضرورت مدیریت شرایط پس از لغو تحریم ها گفت: شرایط پسا تحریم نیاز به مدیریت جدی تر از سوی دولت و ملت دارد و وظیفه ملی ما در این شرایط، کار و تلاش مضاعف در قالب اقتصاد مقاومتی است تا کشور با انسجام و وحدت قدم های توسعه را سریعتر برداشته، بازگشت مجددی به ظرفیت های درونی داشته باشد.

فرماندار کرج همچنین با اشاره به توفیقات شایسته تقدیر دولت آنهم در نامناسب ترین شرایط اقتصادی کشور گفت: توفیقات دولت تدبیر و امید حتی در شرایط تحریم هم قابل تقدیر است. به طوری که در همین شرایط تحریم، رشد منفی اقتصادی برای اولین بار به رشد 3 درصدی تبدیل شد و میزان وابستگی به بودجه نفت 23% کاهش یافت.

این مسئول در ادامه ضمن تقدیر مجدد از تلاش تیم مذاکره کننده ،به عزم جدی دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرده و تصریح کرد: دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید شرایط بعد از تحریم را با برنامه پنجساله و سند چشم انداز 1404 تنظیم نموده و توان تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم از جمله رفع بیکاری و مهار تورم در اولویت دولت قرار دارد.
دکتر ایرانی با اشاره به تاکید تیم مذاکره کننده هسته ای بر رعایت خطوط قرمز نظام که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است، افزود: کشورهای غربی هنوز به فکر تحمیل نظرات خود به تیم مذاکره کننده بوده و فراموش کرده اند که بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند اگر همزمان با توافق، کلیه تحریم ها لغو نشود جمهوری اسلامی ایران مسیری راکه تاکنون پیموده است با شدت واهتمام بیشتری ادامه خواهد داد واین غرب است که بازنده این مذاکرات خواهد بود.
معاون استاندار البرز لغو تحریم ها را جبران اشتباهات غرب علیه جمهوری اسلامی ایران دانسته و خاطرنشان ساخت: اگر زیادی خواهی های غرب که همواره مشکل اساسی جمهوری اسلامی ایران با1+5 بوده است مهار شود، آنگاه در وین ما به یک تصمیم حساس وتاریخی دست خواهیم یافت.
دکتر ایرانی تصریح کرد: برای رسیدن به یک توافق خوب، می بایست غرب دیدگاه خود را در خصوص به رسمیت شناختن قدرت صلح آمیزهسته ای ایران اصلاح کند وتمامی تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران را بلافاصله لغو نماید.
فرماندار کرج اضافه کرد: غرب باید بداند که تمامی تعهدات ایران در قالب نظارت های آژانس بین المللی انرژی هسته ای و مطابق قوانین بین المللی خواهد بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =