گودرز افتخار جهرمی به اتهامات سلیمی نمین درباره پرونده حقوقی سقوط هواپیمای مسافربری ایران و شکایت ایران از آمریکا پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاين، عباس سليمي نمين در يک مصاحبه با موضوع انهدام هواپيماي مسافربري ايراني توسط ناو آمريکايي وينسنس گفته بود که پرونده اي حقوقي از جانب ايران توسط افتخارجهرمي که در آن زمان مسئول دفتر حقوقي رياست جمهوري پيگيري شد اما نتيجه آن نا معلوم است. وي همچنين مدعي شد که افتخار جهرمی علی رغم اصرارهای فراوان هیچ گاه حاضر نشد حتی جمله ای در رابطه با عاقبت این پرونده توضیحی دهد.

اين درحالي است که دکتر افتخارجهرمي در گفت وگو با خبرآنلاين صراحتا گفت: تا کنون چندين بار در مصاحبه با روزنامه هاي مختلف و راديو وتلويزيون نتيجه پيگيري دعواي جمهوري اسلامي ايران در ديوان بين المللي دادگستري به اطلاع عموم رسيده است.  

اين حقوقدان در ادامه افزود: در همان زمان در جلسه اي در مجلس شوراي اسلامي توضيحات کافي به نمايندگان داده شد. همچنين در همان زمان سران سه قوه از نحوه پيگيري و چگونگي خاتمه پرونده اطلاع پيدا نمودند.  اظهارات آقاي سليمي نمين فقط گزارش خلاف واقع و موجب تشويش افکار عمومي است و قابل تعقيب مي باشد.

افتخارجهرمي همچنين گفت: بيشترين پيگيري اين مطلب در آن زمان به وسيله روزنامه سلام صورت گرفت که اينجانب در يک مصاحبه طولاني به همه مطالب آن ها پاسخ گفتم و در چند شماره روزنامه سلام به صورت مبسوط چاپ گرديد.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =