بهشتی پور: مذاکره با 6 قدرت جهان، حمایت 75 میلیونی می طلبد/ امیدوارم مخالفان درک کنند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: جراید و شبکه های تلوزیونی وظیفه ملی و میهنی دارند که تا می توانند در برنامه ها و نوشته های خود از مذاکرات حمایت کنند.

حسن بهشتی پور، تحلیلگر و کارشناس مسائل بین المللی در گفت و گو با خبرآنلاین بر ضرورت حمایت داخلی از تیم مذاکره کنندگان تاکید کرد و آن را یک اصل مهم و ضروری دانست و گفت: در حال حاضر مذاکره کنندگان ما در جبهه جنگ قرار دارند. مذاکره با 6 کشور قدرتمند جهان،حمایت 75 میلیونی مردم و مسئولین را می طلبد.

وی افزود:به عقیده بنده دیگر در شرایطی نیستیم که بخواهیم انتقاد کنیم بلکه بایدحمایت همه جانبه صورت گیرد،چرا که خوشبختانه تیم مذاکره کننده به تمام نکات اساسی توجه کرده است.در این راستا مقام معظم رهبری بارها لفظ خادم و شجاع را برای افراد مذاکره کننده به کار بردند و صریحا اعلام داشتند که باید از آنها حمایت شود.

بهشتی پور به سخنان لاریجانی پیرامون مذاکرات هسته ای اشاره ای کرد و افزود:ما دیروز شاهد سخنرانی ریس مجلس در مورد مذاکرات و تیم هسته ای بودیم،ایشان هم صریحا حمایت خود را اعلام داشتند و گفتند : در شرایط فعلی و با توجه به توانمندی هسته ای کشورمان، همه مسوولان باید از توافق خوب با گروه 1+5 حمایت کنند تا شرایط کشور روی ریل درست قرار بگیرد.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان سخنان خود به سهم بالای رسانه به خصوص تلویزیون و روزنامه ها در حمایت از تیم مذاکره کننده تاکید کرد و گفت:جراید و شبکه های تلوزیونی وظیفه ملی و میهنی دارند که تا می توانند در برنامه ها و نوشته های  خود از مذاکرات حمایت کنند. آقای ظریف و همکارانش در حال گذراندن مراحل مهمی هستند و ما باید مانند دفاعی که هشت سال از رزمندگان کردیم و آنها به ما دلگرم بودن، بتوانند به ما امید داشته باشند. در پایان امیدوارم یک بینشی به مخالفان داده شود تا این مسئله مهم را درک کنند.

29215

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =