دبیر کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره " آواز قو" گفت: جشنواره داستان کوتاه و شعر دفاع مقدس استان مازندران مهر ماه در شهر ساری برگزار می‌شود

مهرداد کرمی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرانلاین منطقه  استان مازندران، افزود: موسسه فرهنگی هفت تپه با همکاری برخی سازمان‌های فرهنگی در صدد برگزاری جشنواره با نام " آواز قو" با محوریت شعر و داستان در حوزه دفاع مقدس، فرهنگ عاشورایی، بیداری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال تا 20 مرداد 94 است، تصریح کرد: این جشنواره در صدد ایجاد همدلی بین هنرمندانی که در این حوزه قدم می‌زنند می‌باشد.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره " آوازه قو" خاطر نشان کرد: به برگزیدگان و نفرات اول تا سوم  هدایای نقدی از مبلغ 10 میلیون ریال تا 6 میلیون ریال و تندیس جشنواره اعطا خواهد شد.

کرمی یادآور شد: این جشنواره با همکاری بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حوزه هنری، اداره کل امور بانوان، بنیاد شهید و ایثارگران، نیروی انتظامی، شهرداری ساری، میراث فرهنگی و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: برای نخستین بار است که یک موسسه فرهنگی غیر دولتی اقدام به برگزاری جشنواره ادبی با موضوع دفاع مقدس کرده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =