راز صحبت های امیدوارانه برانکو ایوانکوویچ!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس بعد از حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس و ملاقات با اکبر طاهری خیلی امیدوارانه حرف زد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی ها که یکبار در تهران با دو بازیکن مورد نظر برانکو به توافق نرسیده بودند ، این بار هر دوی این ها را دعوت کرده اند تا دوباره پای میز مذاکره بنشینند. این بار رقم ها کمی بالاتر رفته و قرارداد 230 هزار دلاری پیشنهادی به ماریچ با توافق همراه شده تا او دفاع سال بعد پرسپولیس باشد و از سوی دیگر هم مهاجم پیشنهادی برانکو یعنی کرسیانوویچ هم دوباره به تهران می آید و قرارداد می بندد. این دو انتقال سبب شده تا برانکو که تا دو روز قبل به شدت منتقد بود ، حالا دوباره امیدوار باشد و دیگر خبری از انتقادهایش نباشد. او اومانیا را هم نگه داشته و 3 بازیکن خارجی اش را بسته است. حالا اگر پول پرسپولیس به خرید ضرغام اسماعیل یعنی چهارمین سهمیه خارجی شان هم نرسد ، دیگر گلایه ای ندارد.

اینکه برانکو ترجیج بدهد با بازیکنانی که خودش می شناسد کار کند ، یک عرف رایج در فوتبال دنیاست . او سید جلال را به همین دلیل نمی خواست . اصرار هواداران هم دیگر به جایی نمی رسد چون او بازیکنانی که خودش دوست داشت را آورده و قرارداد شان را به هر طریقی که بود ، می بندد!

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =