خبرنگاران حاضر در مقابل هتل کوبورگ وین، عصر روز جمعه و دقایقی پیش از انتشار پیام یوتیوبی دکتر ظریف، برای انتشار آخرین اخبار مجبور شدند بیرون چادر و روی زمین بنشینند و گزارش های خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرآنلاین، چادر محل اقامت خبرنگاران که از آنجا اخبار مذاکرات را برای سرتاسر دنیا مخابره می کنند حکایت جالبی برای خود دارد. از کولرهایی که تا دیروز کار نمی کردند و فضای کوچک تا عصر روز جمعه که خبرنگاران را در حین کار از چادر بیرون کردند.

روی در چادر ساعت کاری ۹ صبح تا ۸ شب ذکر شده ولی با جدی تر شدن مذاکرات مسئولین متقاعد شدند یک ساعت بیشتر به خبرنگاران وقت دهند و تا ساعت ۹ شب اجازه حضور در این خیمه را داشته باشند.

اما ظاهرا این موضوع خیلی ماندگار نشد و جمعه شب در حالی که حدود بیست خبرنگار در حال مخابره اخبار مربوط به انتشار ویدیوی دکتر ظریف در یوتیوب بودند مامورین امنیتی آنها را به بیرون هدایت کردند و اعلام داشتند ساعت کار تمام شده است.

در نتیجه تصاویری که می بینید بیرون چادر نقش بست و خبرنگاران مجبور شدند برای انتشار اخبار بیرون چادر و حتی بعضا روی زمین بنشینند و اخبار را منتشر کنند.

خبرنگاران از این وضعیت راضی نبودند و مدام زیر لب و حتی بعضا بلندتر نق می زدند تا صدای اعتراضشان به مسئولین امنیتی برسد. در همین حال یکی از میان جمع با کنایه گفت: در کشوری که ساعت ۷ شب کل شهرشان تعطیل می شود، همین که به ما یک ساعت بیشتر وقت داده اند باید خوشحال باشیم و از آنها تشکر کنیم.

 

49308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =