وزیر خارجه ایران و آمریکا پیش از دیدار خود توضیحات مختصری در خصوص روند مذاکرات ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به وین جواد ظریف و جان کری پیش از دیدار عصر جمعه خود دقایقی کوتاه برای خبرنگاران صحبت کردند. وزیر خارجه کشورمان اشاره کرد: سخت کار می کنیم تا بتوانیم به جلو حرکت کنیم. موضوعات سختی برای حل کردن وجود دارند. من فکر می کنم با اراده سیاسی می توانیم به توافق سیاسی دست یابیم. 

وزیر خارجه آمریکا هم در اظهار داشت: ما در حال پیشرفت هستیم. کار زیادی داریم، امشب، شنبه و یکشنبه کار خواهیم کرد تا ببینیم می توانیم به نتیجه برسیم یا نه. 

45308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    4 1
    آفرین برخبر آنلاین جسورانه ودلسوزانه تلاش می کنی شما هم درحد توانتان از تنش بین ایران و15کم کنی دین اسلام دین رأفت ومهربانی است همانطوری جناب حافظ می فرمایند :«آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا».امیدوارم که باتوکل برخدا وحفظ اقتدار وحیثیت ایران این کینه ودشمنی و ظلمی که درحق ایران شده پایان یابد.
    • پاکان A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      0 0
      سلام دوست عزیز.دین اسلام دین ایستادگی هم هست.گرچه تحریمها ما رو با مشکلات عدیده ای روبرو کرده ولی باید یاد اوری بشه که مدارا هم همیشه پاسخگو نیست.در دنیایی که زور و تزویر به ان دیکته شده چه طور میتونیم هم مسلمان باشیم و هم با تهدید ها و زیاده خواهیهای امریکا کنار بیاییم؟من خودم به جناب روحانی ارادت دارم و صمیمانه از اقای ظریف بابت تلاشهای شبانه روزیشون تشکر میکنم ولی برادر تا چه حد و حدودی باید به امریکا امتیاز بدهیم؟بنده حقیر نه دلواپسم و نه ثروتمند،ولی سعی میکنم خیلی خوشبین نباشم زیرا مطمنم که امریکا اگه بخواد میتونه بعد از هر توافقی هم زیرش بزنه.شما فکر نمیکنید؟برای پپاسخ دادن به این سوال هم باید تاریخ رو مرور کنیم و هم احساسی نباشیم. یا حق