خطیب نماز جمعه امروز تهران گفت: عربستان اسم اسلام دارد اما صهیونیست‌ها آن را اداره می‌کنند‬.

به گزارش خبرآنلاين آيت الله امامي کاشاني خطيب موقت جمعه تهران  گفت:تکفیری‌ها به دروغ می‌گویند سلفی هستیم. او همچنين گفت، ایران در مذاکرات هسته‌ای از مواضع خود به هیچ وجه عقب نشینی نمی‌کند.

اهم اظهارات خطيب جمعه اين هفته تهران در ادامه به نقل از تسنيم و نسيم مي آيد:
اسلام امروز در شرایط بسیار حساس و بی‌سابقه‌ای قرار گرفته است.

مبارزه و جنگی بین اسلام و کفر به وجود آمده که وسیع‌ترین میدان این مبارزه فضای مجازی است و آنها در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبلیغات گسترده و زهرآگینی علیه اسلام به راه انداختند.
این میدانِ نبردی است که دنیای کفر علیه تمام فضائل و ارزش‌های اسلامی به راه انداخته است. برخی کشورهای اسلامی مانند عربستان سعودی توسط صهیونیست‌ها مدیریت می‌شوند و به دنبال حمایت از داعش در کشورهای منطقه هستند ولی آتش این فتنه به زودی دامن این کشورها را خواهد گرفت. کشورهای اسلامی باید متحد باشند و بیدار شوند.

۱+۵ بداند تیم مذاکره کننده ایران به هیچ وجه از اصول اسلامی عقب نشینی نمی‌کند نکته مهم در مذاکرات هسته‌ای این است که ایدئولوژی اسلام و قران کریم می‌فرماید که از کفار نترسید و از من بترسید. این تفکر دینی است که ملت ایران، رهبری معظم انقلاب اسلامی و دولت، مجلس و قوه قضاییه، همه و همه آن را دنبال می‌کنند که به 1+5 می‌گویم که براساس همین ایدئولوژی است که ایستاده‌اند و از مواضعشان که براساس عزت و اقتدار و کیان ملت ایران است، به هیچ وجه عقب نشینی نمی‌کنند.

 قضات محترم حکم را به عدالت بدهند، مبادا هوا و هوس آنها را بگیرد.

 

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =