اتفاق جالب درباره خرید جدید پرسپولیس/230 هزار دلار برای بازیکنی که می گوید620 هزار یورو می ارزم!

خط دفاع پرسپولیس در لیگ پانزدهم با حضور دو مدافع خارجی تکمیل می شود و لوکا ماریچ مدافع اهل کرواسی دومین مدافع خارجی سرخپوشان در فصل جدید خواهد بود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین لوکا ماریچ متولد ۲۵ آوریل ۱۹۸۷ در شهر ساحلی پولا و اکنون ۲۸ ساله است. این مدافع کروات فوتبال خود را از رووینی شروع کرده و از فصل ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ در این تیم توپ زده و ۵۸ بازی برای این تیم انجام داد. او سپس از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ در تیم دسته دومی پوموراک در ۵۲ بازی به میدان رفت و در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ برای تیم ایسترا  در ۱۹ بازی لیگ برتر کرواسی به میدان رفت.

 ماریچ دو فصل بعدی را در تیم ریه کا سپری کرد و با این تیم قهرمانی جام حذفی کرواسی و نایب قهرمانی لیگ را تجربه کرد. این مدافع یک متر و ۸۷ سانتی متری برای ریه کا در چند بازی به عنوان مدافع راست نیز بازی کرد.  ماریچ با ریه کا در ۹ بازی لیگ اروپا نیز به میدان رفت و بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو بست. او در اواخر فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و زانوی خود را جراحی کرد.

مصدومیت باعث شد تا او نیم فصل اول ۲۰۱۴-۲۰۱۵ را از دست بدهد تا اینکه در نوامبر ۲۰۱۴ به تیم لهستانی زاویشزا پیوست و در ۱۷ بازی به طور ثابت برای این تیم به میدان رفت. البته تیم او در نهایت به دسته دوم سقوط کرد.

ارزش این مدافع کروات در سایت ترانسفر مارکت ۶۵۰ هزار یورو برآورد شده است که البته پیش از مصدومیت دو برابر این مبلغ ارزش او بوده است یعنی حدود یک میلیون و سیصد هزار یورو.

هرچند مشخص نیست روی چه متری برای او چنین قیمتی گذاشتند چون آخرین رقم پیشنهادی او از سوی پرسپولیس 230 هزار دلار است یعنی تقریبا یک سوم مبلغی که برایش در نظر گرفته بودند و این بازیکن هم با آعوش باز دوبار به تهران سفر کرده تا همین مبلغ را بپذیرد و قرارداد ببندد!

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =