البرزی ها مشکلات خود را با خبرآنلاین استان مطرح کنند

استان البرز یکی از جوان ترین استان های کشور است و البته زندگی شهری در این کلانشهر که به تازگی به استان تبدیل شده است خالی از مشکلات و کمبود ها نیست

شاید برخی از همشهریان ما در این کلانشهر و سایر شهر های استان نمی دانند برای رفع مشکلاتشان چگونه با مسئولین استان ارتباط برقرار کنند و پیگیر مطالبات و حل مشکلاتشان باشند در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین در استان البرز قصد دارد پل ارتباطی شهروندان عزیز با مسئولان استان باشد.شما می توانید با نوشتن کامنت یا نظرات خود در انتهای همین صفحه و یا با شماره پیامک 10000100001600 مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

خبرگزاری خبرآنلاين در استان البرز ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط استان ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.

- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به صفحه استان البرز مراجعه کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    0 0
    جاده چالوس وروستاهای ان ازنعمت گازشهری محرومند.اززمان احمدی نزاد قولهایی داده شده کهتاکنون عملی نشده است.لطفاگزارش تهیه وانرا تیتر نمایید.
  • بی نام EU ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    0 0
    با سلام و تشکر از زحماتتون...بنده هر روز بخش البرز خبرانلاینو چند بار چک می کنم و به جرات عرض می کنم که از خبرخونای ثابتتون هستم....اما پیرو مطلب فوق که فرمودین....مورد اول اینکه شما چند وقت قبل مصاحبه ای با شهردار منطقه ۶ کرج داشتین و قرار بود که این کار برای سایر مناطق هم پیگیری بشه که نشد....مورد دوم یه درخواست از شماست برای پیگیری بحث کمربند شمالی کرج که مسولین فرمودن صد میلیارد تومان به این پروژه تخصیص دادن ولی خبر تکمیلی منتشر نمیشه که کی و چه زمانی طرح استارت می خوره....مورد سوم و مهم ترین مطلب بحث جاده جدید هشتگرد به طالقانه...گزارش آقای هیربد معصومی خیلی ابتر منتشر شد و کسی متوجه نشد که جاده طالقان سه سال بعد ساخته میشه یا اینکه کنارگذر تونل مسیر امسال ساخته میشه...سپاس فراوان ازشما
  • نادر EU ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    1 0
    چرا به زیباسازی شهر کرج هیچ توجهی نمی شود؟ چرا عابر پیاده در کرج انقدر مظلوم است؟ خیابانهای عریض و طویل و تقاطعات بد شکل ساخته می شوند در حالیکه یک پیاده روی استاندارد و با هویت در این شهر نیست... خیابانها و تقاطعات هم تبدیل شدند به بنرهای عظیم تبلیغاتی