امیرحسین صادقی با استقلال به خط پایان رسید؛ خط پایانی که برایش ناراحت‌کننده و باورنکردنی است.

خبرورزشی نوشت: کاپیتان اول استقلال در لیگ چهاردهم که در نیم‌فصل دوم بازوبند را به عنایتی داد، باید پیراهن آبی را از تن خارج کرده و پیراهن تیم دیگری را بپوشد!
خداحافظي با استقلال؛ نظرت چيست؟
چه بگويم؟! اين يك اتفاق است كه افتاده و ديگر بايد پذيرفت. يك روز به عنوان بازيكن جوان آمدم و حالا به عنوان يك بازيكن باتجربه مي‌روم. فوتبال پر است از اين اتفاقات؛ اتفاقاتي كه شيرين و تلخ است.

چه حسي داري؟
يعني چه؟

ناراحت نيستي؟
نه، ناراحت نيستم. من در تمام سال‌هايي كه براي استقلال فوتبال بازي كردم كم نگذاشتم و با تمام وجودم هر چه داشتم، رو كردم. استقلال تيم بزرگي است و سال‌هاي خوبي را در اين تيم پشت سر گذاشتم و الان ناراحت نيستم.

سال‌ها بودن در استقلال و بستن بازوبند كاپيتاني اتفاق كوچكي نبود!
اين‌ها آمد و رفت، براي ديگران هم مي‌آيد و مي‌رود. اين سومين بار است كه از استقلال مي‌روم و هت‌تريك كردم. اميدوارم استقلال بدون من هم موفق باشد.

از دست مظلومي ناراحت نيستي؟
نه. من پرويزخان را دوست دارم و برايش احترام زيادي قائل هستم. بايد به عقيده سرمربي احترام گذاشت و نظرش را پذيرفت.

در مصاحبه با سايت‌ها گفتي شايد حرف‌هايت را بزني.
من آدمي نيستم كه بخواهم حاشيه و جنجال‌سازي براي استقلال درست كنم. گفتم شايد حرف‌هايي كه در دلم مانده است را بر زبان آورم؛ حرف‌هايي كه مربوط به خودم است.

چند روز پيش مصاحبه تندي كردي.
اتفاقاً خوب شد در اين‌باره پرسيديد تا من حرف‌هايم را بزنم. صحبت‌هايم را تحريف كردند. باور كنيد حرف‌هايي را از زبان من نوشتند كه واقعيت نداشت. يك نفر فكر مي‌كرد اگر صادقي بماند، دخالت مي‌كند و... در حالي كه من حرفه‌اي هستم. اين همه سال بازيكن استقلال بودم و در بي‌پولي‌هايش نيز حضور داشتم. شايد اين اغراق نباشد كه بگويم به اندازه 2، 3 سالِ برخي‌ها پول نگرفتم.

به تراكتورسازي مي‌روي؟
صبر كنيد، همه چيز ظرف امروز و فردا مشخص مي‌شود.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =