تقدیر از بازنشستگان ریشه در تفکرات دینی و فرهنگ غنی ما ایرانیان دارد

رییس امور اداری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت-منطقه شمالشرق گفت: وظیفه ما در حمایت از بازنشستگانی که سالیان متمادی عمرخود را صرف آبادانی میهن اسلامیمان نموده اند؛ بسیار سنگین است.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین علیرضا محمودزاده با اشاره به اینکه "بازنشستگی به معنای پایان راه نیست" تصریح کرد: این عزیزان باکوله باری ازتجربه سرمایه های انسانی کشورمان می باشند، لذا شایسته است که از تجربیاتشان بعنوان راهگشای فعالیتهای دیگرکارکنان استفاده نماییم.


وی در مراسم خداحافظی یکی از همکاران خود که به تازگی بازنشسته شده است؛ تاکید کرد: چه غرور آفرینند این عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذرانده اند و در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ ننموده و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشته و اینک با کوله باری از تجربه، سنگر را به نیروهای جدید می سپارند.


محمودزاده در پایان ضمن آرزوی بهروزی برای همکار بازنشسته خود خاطر نشان کرد: سعادتمندی و سلامت روز افزون همه همکاران سابقمان را از خداوند متعال خواستاریم

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =