کمک 116 میلیون تومانی خیران شاهرود برای کمک به زندانیان نیازمند

در جشن گلریزان شهرستان شاهرود، خیرین شاهرودی یک میلیارد و یکصد و پنجاه و نه میلیون و ششصد و پنجاه هزار ریال جهت کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمک کردند

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین رواط عمومی زندانهای استان سمنان، شب گذشته مصادف با دوازدهم ماه مبارک رمضان، مراسم جشن گلریزان در راستای کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد و مالی در محل کانون شهید بهشتی شاهرود برگزار شد.


در این آئین دادستان عمومی و انقلاب شاهرود ضمن خیرمقدم در سخنانی به ارائه گزارش از اهم خدمات ستاد دیه و فعالیتهای مددکاری در سال 93 پرداخت. رجبی با مقایسه آمار کنونی زندانیان جرائم غیر عمدی با تعداد سال گذشته از افزایش 16 درصدی این دسته از زندانیان در سال جاری خبر داد.


رئیس زندان شاهرود در پایان این مراسم اعلام کرد: وجوهات نقدی و تعهدی اهدایی از سوی خیرین و نیکوکاران شاهرودی و بسطامی در این مراسم در مجموع بالغ بر یک میلیارد و یکصد و پنجاه و نه میلیون و ششصد و پنجاه هزار ریال می‌باشد.


امید کهربایی افزود: این مبلغ به همراه کمک‌های جشن گلریزان چهارشنبه شب در شهرستان میامی، صرف آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در زندان شاهرود خواهد شد.


در این مراسم حجت‌ الاسلام ترابی امام جمعه، هاشمی فرماندار، اکبریان رئیس دادگستری شهرستان، رحیمی دادستان به همراه جمعی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود، اکبری رئیس دادگستری میامی، باقری رئیس شورای شهر شاهرود، جدیدی مدیرعامل ستاد دیه استان، حجت‌ الاسلام محمود شاهرودی و جمعی از مسئولین ادارات، کسبه و تجار، بازاریان و خیرین و نیکوکاران شاهرود و بسطام شرکت داشتند.


شایان ذکر است، گلریزان دوم جهت جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران میامی و بیارجمند، دهم تیرماه برگزار خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =