۰ نفر
۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

استان مستعد البرز در عرصه ورزش حرفهای زیادی برای گفتن دارد و وجود جوانان بالنده و علاقه مند ، این پتانسیل را مضاعف تر می کند و می تواند قوت قلب برای مسوولان ورزشی در این دیار باشد.

مهرداد تیموری خبرگزاری خبرآنلاین-البرز :خوشبختانه شهرستانهای تابعه ، مملو از این استعدادهای بالقوه است که در رشته های مختلف خودنمایی می کنند و در عرصه داخلی و حتی قاره کهن سربرآسمان می سایند.
درسالهای اخیر ، حضور تیم سایپا در استان البرز باعث شده بود تا فوتبال نیز در این منطقه جان بگیرد و احساس رضایت مندی اهالی کرج و شهرستانهای تحت پوشش را فراهم کند . اما متاسفانه به سبب عدم حمایت لازم از سوی مسوولان ذیربط ، این تیم پرسابقه از البرز به پایتخت کوچ کرد تا بسیاری از جوانان علاقه مند انگشت حسرت بر دهان بگزند و زانوی غم در بغل بگیرند.
در سالهایی که سایپا در کرج فعال بود، هم بازیهای این تیم در این شهرستان با اقبال نسبتا خوب جوانان همراه می شد و هم اینکه این انگیزه را در نزد آنان ایجاد می کرد تا با اراده و انرژی مصمم به سمت وسوی توپ گرد و مستطیل سبز بروند.
شاید اگر نمایندگان مجلس و دیگر مسوولان ارشد استان به شکلی جدی تر ورود می کردند ، این تیم پرسابقه از البرز جدا نمی شد
کاری که بیش از هر چیز اسباب نگرانی هزاران جوان فوتبالدوست را فراهم ساخت و بسیاری را مغموم و عصبانی کرد.
در این سالها حتی شاهد نبودیم که اهالی فوتبال در استان البرز مثل فیروزکریمی ، علی اصغر مدیرروستا ، فرشاد فلاحت زاده ، اکبر یوسفی و مهدی تارتار و ...در کادرفنی سایپا فعالیت کنند که اگر این چنین بود احتمالا سایپا در کرج ماندنی می شد و این همه هجمه در استان البرز بوجود نمی امد.
بهرحال ، هنوز هم دیر نشده و چه خوب است که تا پیش از شروع لیگ برتر ، زمینه حضور مجدد سایپا به استان البرز فراهم شود و بی گمان همگرایی میان مسوولان استان با مدیران این باشگاه می تواند آب رفته را به جوی برگرداند و به نگرانی های موجود خط بطلان بکشد.
شک نداریم اگر همین امروز مسوولان استان آستین همت بالا بزنند ، ادامه فعالیت سایپا در کرج مهیا خواهد شد ولی در نقطه مقابل دست روی دست گذاشتن ، نه تنها هیچ عایدی نخواهد داشت بلکه بیش از پیش به نگرانی های موجود اضافه خواهد کرد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =