پذیرش خلاصه مقاله در نهمین کنگره سالیانه دانش اعتیاد که با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در شهریورماه سال جاری برگزار می شود، تا پایان تیرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نهمین کنگره سالیانه دانش اعتیاد با بررسی ابعاد مختلف موضوع اعتیاد قصد دارد تا با گردهم آوردن پژوهشگران و علاقمندان به این حوزه در قالب پانل‌های تخصصی با محوریت سیاستها و برنامه ها در کاهش تقاضا، کاهش آسیب، مصرف الکل و عوارض آن، رفتارهای اعتیادی، بیولوژی اعتیاد، ژنتیک و اپی‌ژنتیک، تشخیص و سنجش اعتیاد، مصرف الکل و عوارض آن، روان‌درمانی‌های اعتیاد، رفتارهای جنسی در سوءمصرف مواد، فناوریهای شناختی در طب، پرستاری و مددکاری، ارزیابی آزمایشگاهی و سنجش مواد محرک، مشکلات جسمی، اختلالات همراه روانپزشکی در اعتیاد، پژوهش در اعتیاد و اپیدمیولوژی مصرف مواد، پیشگیری از اعتیاد، اعتیاد و مسایل قانونی، ابعاد شناختی اعتیاد، اعتیاد و ابعاد فرهنگی، درمان و بازتوانی در اعتیاد، اعتیاد در کودکان و نوجوانان، مسائل اجتماعی و اعتیاد، مداخلات شناختی در اختلالات اعتیادی، اعتیاد در گروههای خاص، اعتیاد و مسائل قانونی، اعتیاد و زنان به بحث و تبادل نظر و بررسی آخرین دستاوردهای این حوزه بپردازد. این

این کنگره روز 18 شهریور ماه در سالن اصلی همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران ایران افتتاح و جوائز سخنرانی و پوستر برتر ایزاما نیز در همین روز به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

جوائز به خلاصه مقالات ارسال شده بر اساس بررسی های نهایی اهدا خواهد شد و تمامی خلاصه مقالات پذیرفته شده در کنگره نیز نمایه خواهند شد.

شروع پذیرش خلاصه مقالات در این کنگره از اول بهمن 93 آغاز شده و هم اکنون این مهلت تا پایان تیرماه 94 تمدید شده است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی یا وب سایت کنگره مراجعه کنند.

نهمین کنگره سالیانه دانش اعتیاد با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری از 18 تا 20 شهریور ماه سال جاری در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، برگزار خواهد شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =