ایسنا نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه طرح های ارتقای امنیت اجتماعی با هدف آرامش و آسایش هموطنان با سرعت و دقت در حال اجراست، گفت: با اشراف کامل اطلاعاتی با باندهای توزیع مواد مخدر و خرده فروشان برخورد و مبارزه می‌کنیم.

سردار حسین اشتری در حاشیه جلسه جمع بندی بازرسی و ارزیابی از رشد و تعالی فردی و سازمانی انتظامی استان کردستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره آخرین وضعیت مرزهای کشور گفت: در مرزهای کشور با حضور نیروی انسانی کارآمد و استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته، اشراف اطلاعاتی کامل و حضوری مقتدر داریم .

وی در خصوص اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی به خبرنگاران گفت: رویکرد پلیس یک رویکرد جامعه محور و اجتماعی است و اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف آرامش و آسایش هموطنان با سرعت و دقت در حال اجراست و با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت. با اشراف کامل اطلاعاتی با باندهای توزیع مواد مخدر و خرده فروشان برخورد و مبارزه می کنیم و یکی از اولویت های اصلی در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی مبارزه و مقابله با عرضه مواد مخدر است.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در جلسه جمع بندی بازرسی و ارزیابی از رشد و تعالی فردی و سازمانی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه نظارت‌ها برای رشد و تعالی سازمانی ناجا ضروری است، اظهار کرد: امنیت امروز کردستان به برکت خون شهدا و اطاعت از ولی امر است .

اشتری گفت: باید روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان ، ماه مهمانی خدا را قدر بدانیم و از روزهای باقی مانده از این ماه عزیز به خوبی استفاده کنیم، چرا که فرصت ها مانند ابر می گذرند و در چشم به هم زدنی این ماه و کل سال به پایان خواهد رسید .

وی با بیان اینکه در ناجا کار برای رضای خدا در دسترس‌تر است افزود : کارکنان نیروی انتظامی با آسایش، آبرو، حرمت، امنیت، جان و مال مردم سر و کار دارند، از این رو خداوند بزرگ را شاکریم که پلیس پاسدار ارزش‌هاست و ان شاءالله این اعمال و کارهای ما با نیت الهی، در درگاه خداوند با پاداش همراه باشد.

فرمانده ناجا اضافه کرد: کاری که سخت است پاداش بیشتری هم خواهد داشت و امروز خدمت کردن به مردم شریف کشور بالاترین عبادت است.

وی ادامه داد: سفر به استان کردستان یاد آور ناامنی های پس از پیروزی انقلاب است که هر خیابان یک منطقه عملیاتی بود ، اما امروز کردستان امنیتی کامل و با ثبات دارد که به برکت خون شهدا و به برکت اطاعت از ولی امر است .

سردار اشتری گفت: امروز نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش ، سپاه ، نیروی انتظامی و دستگاه های اطلاعاتی در وضعیت خوبی هستند و اشراف اطلاعاتی مناسبی دارند.

فرمانده ناجا در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید نظارت ها را قدر بدانیم ، اظهار داشت : نظارت ها برای ارتقاء و رشد و تعالی سازمانی ناجا ضروری بوده و تاثیر مثبتی دارند ، از این رو گزارش نظارت ها باید به صورت جدی دنبال شده و ضمن اصلاح و بر طرف کردن نقاط ضعف ، نقاط قوت نیز تقویت شود .

اشتری وضعیت انتظامی استان کردستان را رو به رشد دانست و ادامه داد: اقدامات خوبی در انتظامی کردستان انجام گرفته و زحمات زیادی در بخش های مختلف کشیده شده و استان نسبت به دوره قبل ارتقاء قابل قبولی داشته است .

وی افزود: رفتار ما باید شایسته باشد و باید به سمتی برویم که حتی در صورت اعمال قانون و جریمه ، با اخلاق خوب و بجا ، رضایتمندی را افزایش دهیم .

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه در حوزه پشتیبانی باید استان را تقویت کرده و کمک های لازم را داشته باشیم ، خاطرنشان کرد : در بحث معیشت باید فکری اساسی برای استان کردستان کرد ، خصوصا با توجه به جمعیت قابل توجه کارکنان غیربومی ، در زمینه خانه های سازمانی تلاش شود تا حد ممکن مشکلات را برطرف کنیم ، چرا که هرچه مشکل معیشتی و مسکن کارکنان برطرف گردد ، اجرای ماموریت ها راحت تر خواهد بود .

تاکید فرمانده ناجا بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی

اشتری همچنین بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی و همچنین مبارزه با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه و امنیتی تاکید کرد .

اشتری همچنین در ادامه سفر خود به استان کردستان در جمع کارکنان انتظامی استان کردستان نیز سخنرانی کرد و گفت: با بازرسی های هیئت های اعزامی از ناجا به استان کردستان ، روند انتظامی این استان بررسی و در گزارش های ارائه شده ، وضعیت انتظامی استان کردستان مثبت ارزیابی شده است و امنیت و احساس امنیت در کردستان بسیار مطلوب است .

اشتری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتدار توام با رأفت اسلامی پلیس در اجرای ماموریت ها افزود : در راستای پیروی از منویات گهربار رهبر فرزانه انقلاب می بایست در کنار اقتدار و برخورد قانونی و قاطع با هنجارشکنان با سایر شهروندان قانونمدار با رأفت اسلامی ، حسن خلق و خوش رویی برخورد کنیم .

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به دغدغه های پلیس در برخورد با جرایم افزود : برقراری امنیت از وظایف اصلی نیروی انتظامی است و برای رسیدن به این هدف با هر شخص و گروهی که باعث سلب آسایش مردم شود و امنیت اجتماعی آنها را به مخاطره بیندازد برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و هرگز اجازه نخواهیم داد عده ای قانون گریز برای رسیدن به خواسته های نفسانی خود هنجارهای اخلاقی و اجتماعی را نادیده بگیرند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روحیه و مدیریت جهادی اشاره و اظهار کرد: بهترین الگوی مدیریت جهادی را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم در جایی که با کم ترین امکانات در هشت سال جنگ تحمیلی شاهد رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام بودیم .

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا با اشاره به تلاش های صورت گرفته در سال های بعد از پیروزی انقلاب در خصوص پاکسازی کردستان از حضور گروهک های معاند و ضد انقلاب ، بیان داشت : جای جای خاک کردستان نماد رشادت ها و از خودگذشتگی سربازان اسلام است و گواه آن شهدای عزیزی است که با تقدیم جان خود ، استقلال و امنیت را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند .

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    3 0
    یه فکری به حال معتادای کنار اتوبان ها بکنید واقعا زیاد شدن.
  • بی نام RO ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    6 0
    سلام آقای اشتری اینترنت با این قطع و وصل شدن و سرعت کمش منو اذیت میکنه اگه ممکنه به وظیفه ذاتیتون عمل کنین