همزمان با سومین دوره از جشنواره رمضانی شهر خدا برج میلاد تهران، هر شب سفره افطاری برای تعدادی از کودکان بی سرپرست بر فراز برج میلاد تهران پهن می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، در جشنواره رمضانی شهر خدا فرصتی فراهم شده است تا با کمک خیرین پایتخت هر شب تعدادی از کودکان بی سرپرست مهمان یادمان ملی ایرانیان باشند و افطار خود را در برج میلاد تهران باز کنند.

در این طرح هر شب 100 نفر از کودکان در شب های ماه رمضان به برج میلاد تهران می آیند و پس از صرف افطار از طبقات مختلف برج میلاد تهران به صورت رایگان بازدید می کنند و پس از آن از امکانات مختلف جشنواره همچون بازی های ورزشی، برنامه های فرهنگی که به منظور جشنواره رمضان در فضاهای پیرامونی برج میلاد تهران ایجاد شده است، به صورت رایگان استفاده کنند.

تاکنون و پس از گذشت 13 روز از ماه مبارک رمضان یک هزار و 300 کودک بی سرپرست به برج میلاد تهران آمده و از یادمان ملی ایرانیان بازدید کرده اند.

همچنین با همکاری خیرین مدیران بخش های مختلف برج میلاد تهران فردا به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) به دیدار ایتام شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) می روند و بازدیدی از این مجموعه خواهند داشت.

۴۷۲۳۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =