دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران با حضور شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات مردادماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، بهناز آریا از برگزاری دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران را از تاریخ 27 تا 29 مردادماه جاری در سالن حجاب تهران خبر داد.

مسئول کمیسیون امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران اظهار داشت: در این نمایشگاه، شرکت‌های خصوصی فعال حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا)، دستاوردها و خدمات خود را در سه محور «محصولات امنیتی داخلی و خارجی»، «خدمات و سرویس‌های مرتبط با امنیت اطلاعات» و «آموزش و آگاهی‌رسانی در حوزه امنیت اطلاعات» معرفی خواهند کرد.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری نمایشگاه ادامه داد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با توجه به نیاز مبرم فضای کسب و کار در حوزه افتا، نخستین دوره نمایشگاه تخصصی امنیت سایبری ایران را مهرماه93 در سالن حجاب تهران برگزار کرد؛ بازخورد و استقبال شرکت‌های حاضر و بازدیدکنندگان باعث شد تا سازمان دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران را با هدف بهبود کسب و کار حوزه افتا برگزار کند.

آریا تصریح کرد: نمایشگاه امنیت سایبری، فرصت خوبی را برای حضور و معرفی شرکت های عضو سازمان و فعال در حوزه افتا فراهم می کند و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که برای اولین بار شرکت های خصوصی متخصص در حوزه امنیت را یکجا و در زیر چتر سازمان ملاقات کنند. همچنین مانند دوره اول، کارگاه‌های آموزشی متعددی با هدف آگاهی و اطلاع رسانی عمومی در حوزه امنیت سایبری کشور، معرفی محصولات امنیتی برای شرکت های افتا و کاربران این حوزه برگزار می شود.

مسئول کمیسیون امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات افزود: ثبت نام به صورت آنلاین و ازطریق سایت نمایشگاه با آدرس icsec.ir خواهد بود.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =