۰ نفر
۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴
اظهارنظر عجیب جیم کری

بازیگر فیلم‌های کمدی هالیوود با اعتراض به قانون واکسیناسیون در مدارس، به شدت به فرماندار ایالت کالیفرنیا حمله کرد و او را فاشیست خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جیم کری مخالفت خود با قانون واکسیناسیون در مدارس را اعلام کرد. بر اساس قانون جدید از آغاز سال 2016 تمام دانش‌آموزان مدارس عمومی در کالیفرنیا، باید واکسن بزنند. کری با بیان مخالفت خود با این قانون اعلام کرد، جری براون فرماندار کالیفرنیا باید جلوی اجرای این قانون را بگیرد.

او با فاشیست خواندن براون در توئیترخطاب به دولتمردان کالیفرنیا نوشت :«دولت‌مردان کالیفرنیا با قانونی موافقت کردند که بچه‌های بیشتری را با جیوه و آلومینیوم موجود در واکسن‌ها مسموم خواهد کرد.»

در قانون جدید دیگر هیچ فردی نمی‌تواند به خاطر عقاید شخصی و یا مذهبی، از واکسینه شدن بچه‌ها جلوگیری کند. جیم کری مدتی با جنی مک‌کارتی رهبر حرکت اعتراضی مقابله با واکسیناسیون، در رابطه بود. مک‌کارتی ادعا کرده بود که پسرش پس از واکسن زدن به اوتیسم مبتلا شده است.

جیم کری با اشاره به اینکه با واکسن زدن مشکلی ندارد، گفت مخالفت من با مواد سمی موجود در واکسن‌ها مثل جیوه است. او در همین زمینه در توئیتر نوشت :«خیلی خنده‌دار است که مدام از ضرر جیوه موجود در ماهی‌ سخن بگوییم، اما بچه‌ها را مجبور کنیم که جیوه را همراه با واکسن تزریق کنند.»

منبع : هالیوودریپورتر/ 30 ژوئن

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =