یک بازیگر تلویزیون: «ماه عسل» را نمی‌پسندم

امیر‌حسین صدیق در گفت‌و‌گویی درباره سیاست‌های جدید صدا و سیما و دلایل ایفای نقش در سریال «دردسر‌های عظیم دو» صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صدیق که معمولا نقش‌های طنز را بازی می‌کند اینبار با حضور در سریال «دردسر‌های عظیم دو» در قالب کاراکتری جدی به ایفای نقش پرداخته است، این بازیگر تلویزیون گفت‌و‌گویی را با ایسنا انجام داده است که به شرح زیر است:
صدیق عنوان کرد: «وقتی به این مجموعه آمدم احساس کردم که اشتباه نکردم و راضی بودم از اینکه این دفعه را اشتباه نکردم و کار را قبول کردم.»

این بازیگر در عین حال درباره‌ی گرایش تلویزیون به سمت تولید و پخش کارهای طنز نیز اظهار کرد: «فکر می‌کنم رویکرد مدیریت جدید تلویزیون قابل تقدیر است که در شرایط فعلی که مردم خودشان حال خوبی ندارند، وقتی تلویزیون خانه‌شان را روشن می‌کنند، با یک فضای آشناتر و صمیمی‌تر و شادتری برخورد می‌کنند.»

امیرحسین صدیق  درباره‌ی علت حضور در مجموعه مناسبتی «دردسرهای عظیم» گفت: «پیشنهاد این کار را آقای مهام، تهیه‌کننده کار دادند. از آنجا که آقای مهام تهیه‌کننده‌ی حرفه‌ای خوبی هستند و قبلا با ایشان کار کرده بودم، قبول کردم. ایشان خیلی بهتر از تهیه‌کنندگانی هستند که معلوم نیست از کجا دو - سه سال اخیر سر و کله‌شان پیدا شده است. با آقای برزو نیک‌نژاد کار نکرده بودم اما بخش‌هایی از کارشان در سری اول را نگاه کرده بودم و به نظرم کار خوب و سر و شکل‌داری آمد و ایشان کارگردان جوان و با آتیه‌ای بودند که مجموعه بازیگران خوبی را انتخاب کرده بودند.»

این بازیگر ادامه داد: «کارهای مناسبتی الان آن سختی‌های سابق را ندارند و چون موضوع مجموعه «دردسرهای عظیم» خوب بود و رویکردش طنز بود، پذیرفتم در این مجموعه ایفای نقش کنم.»

وی درباره‌ی نقش منصور در «دردسرهای عظیم» گفت: «برای یک هنرپیشه و خود من این جذاب است که متنوع بازی کند. به اینکه بین هنرپیشه‌های تئاتر، تلویزیون و سینما تفکیک می‌شوند، اعتقاد ندارم و بعد از آن هم به هنرپیشه کمدی، کار کودک و بزرگسال، عاشقانه و جنایی و ... اعتقاد ندارم. بازیگر، بازیگر است؛ بازیگری خوب است که همه‌ی نقش‌ها را بازی کند. برای همین خودم در طول دوره کاری‌ام سعی کردم که متنوع بازی کنم. حالا کارهای خانم برومند را مثال می‌زنید، کارهای ایشان یک بیان شیرین دارد که آن را در تلخ‌ترین موضوعات به گونه‌ای مطرح می‌کنند که مخاطب را به فکر وا می‌دارند، تلخی نقش منصور برای خود من جذاب بود؛ اتفاقاتی که برایش می‌افتد و داستانی که از زندگی‌اش روایت می‌شود، برایم جذاب بود و جزو جذابیت‌هایی بود که هر چند کوتاه تجربه کرده بودم اما تصمیم گرفتم در فرصتی که بهتر دیده می‌شود، حضور پیدا کنم اینکه آیا از پس آن برآیم یا نه.»

وی طراحی شخصیت منصور «دردسرهای عظیم» را درست و به جا دانست و گفت: «به عنوان بازیگری که نقش منصور را بازی کردم، بخش‌هایی از کاری که منصور می‌کند را قبول دارم و بخش‌هایی را قبول ندارم، اما احساساتش در لحظه را درک کردم اینکه این شخصیت در هر موقعیتی که قرار می‌گیرد و کاری که انجام می‌دهد به نظرم قابل قبول است و این کمک‌کننده بود که نقش را قبول کردم و فکر کردم من هم می‌توانم چیزی به نقشم اضافه کنم.»

صدیق درباره‌ی اینکه عنوان می‌شود برخی قسمت‌های «دردسرهای عظیم» کشش بیش از حد دارد، اظهار کرد: «من چون خودم کار را تعقیب کردم دوست داشتم و به نظرم خوب پیش می‌رود. اما اینکه دوستان سلیقه‌ای مطلبی را بیان کنند خب محترم است. اما اتفاقا این سریال به آن اطاله‌ی کلامی که خیلی از سریال‌های مناسبتی به آن دچار هستند، دچار نیست.»

وی درباره وضعیت تلویزیون و گرایشش به کارهای طنز گفت: «نه تنها در سریال‌های ماه رمضان، بلکه در کل برنامه‌های تلویزیون بعد از تغییر مدیریت، تغییر فضا قابل مشاهده است و این رویکرد مدیریت جدیدی است که نوپا عمل کرده است. به نظرم این عملکرد قابل تقدیر بود که شامل ماه رمضان هم شده است. الحمدالله به طور کلی نگاه تلخ، جدی و عبوسی که خیلی از سریال‌ها در مناسبت‌ها و مابقی ایام داشتند، تبدیل به وضعیت بهتری شده است. برنامه‌های زنده را هم که نگاه کنید دکور بهتر و مجری و اجرای خودمانی‌تری دارند و فکر می‌کنم این یک هوشمندی است که مدیریت جدید تلویزیون انجام می‌دهد و تازه شروع کرده است. امیدوارم اقبال یاری‌شان کند و این راه را ادامه دهند تا به تلویزیون شاد برسیم. تا در این چند سال که به هر علتی تماشاگرانمان را خودمان به دست خودمان پراندیم، با تلویزیون آشتی کنند و دوباره برگردند.»

وی درباره ویژه برنامه «ماه عسل» نیز گفت: «مجری «ماه عسل» را بیننده‌ها دوست دارند. این برنامه فضایی دارد که لابد بینندگان می‌بینند. من خودم این برنامه را نمی‌پسندم و دوست ندارم. شاید برنامه «ماه عسل» به نظر تلخ بیاید ولی برنامه‌های شاد به نسبت در کنارش زیاد شده است.»

صدیق در پایان گفت‌و‌گوی خود درباره‌ی کار جدیدش که آماده پخش است،گفت: «پیش از این در سری دوم «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی ایفای نقش کرده‌ام. این سریال آماده پخش است که بعد از پایان ماه رمضان پخشش معلوم خواهد شد.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    ماه عسل پوپوليسته وقتي معتادا رو خيلي بزرگ ميكنه احتمالا بعضيا بدشون نياد معتاد شن بعد ترك كنن بعد بشن قهرمان ماه عسل
    • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      شما احتمالا مشکل روانی نداری؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      11 7
      سریال دردسرهای عظیم فیلمنامه وشخصیت پردازی خیلی ضعیفی داره ازشما بعیده اقای صدیق
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    ولی من میپسندم...هر کسی رو هم میبینم این برنامه رو دوست داره ...ربطی به غم هم نداره....اگر ما درست نگاه کنیم و همش دنبال گیر دادن نباشیم یبینیم خیلی از مهموناش یه درس بسیار بزرگ برای زندگی ما هستن...
  • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    اصلا از ماه عسل ومجریش خوشم نمياد
    • ماهان A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      14 9
      خوب به ماچه منم از تو خوشم نمیاد باید بگم؟
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    67 35
    خبر آن لاین بجای این که صبح تاشب درباره ماه عسل صحبت کنی به مسایل جدی تر توج کن
    • فاطمه A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      3 2
      دقیقا لایکککککککککککککککک
  • ali IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    29 66
    آخه دشمنی تا کی؟ هر کی راجع به ماه عسل بد می گه سریع می زارین تو سایت. البته این رو هم بگم بازی امیرحسین صدیق در سریال دردسرهای عظیم را پسندیدم.
  • محسن IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    ماه عسل مزخرف شده توقع نداشتم
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    وااااای دیدین چی شدحالا که آقای صدیق ماه عسل نمیپسنده از ارزش این برنامه مفید و آموزنده کم شد
    • مهدی A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      95 18
      چقدر لوسی تو
    • بی نام US ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      59 20
      مفید و آموزنده پیشنهاد می کنم حتما برین روانپزشک
    • رضا IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      35 7
      کجاش آموزنده هس؟ا
  • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    ما هم نمی پسندیم.
  • امیررضا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    40 14
    خیلی قشنگ نقششو بازی میکنه
  • مریم A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    57 17
    با سلام .من تاحالا تواین چند سال این ماه به اصطلاح عسل را ندیده ام و نخواهم دید.طبق گفته ها آقای مجری توهین به دخترهای که تا حالا به هردلیلی ازدواج نکرده اند براش عادیه .هر چند درتولیدات شبکه 3 بازم عادیه.اللهم عجل لولیک الفرج
  • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    پول دراوردن از راه بازی کردن با احساسات مردم رو نمی پسندم
  • farid IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    49 13
    اصلا برنامه خوبی نیس هیچ چیز مفیدی نداره من برنامه ای مثل خندوانه از رامبد جوان که داره سعی میکنه مردم رو شاد کنه رو بیشتر میپسندم تا برنامه ای مثل ماه عسل که غیر از غم و غصه چیز دیگه ای نداره
  • 303 IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    46 14
    به جاي اين سخره بازيا چهار تا آدم موفق در توليد يا تجارت ويا در شتغال زايي دعوت كنيد تا مردم به زندگي برگردن و اميدوار بشن . همش شده گريه و عزاداري وغصه و ناراحتي . به خداي بزرگ قسم اين كارا غلطه . شرعا و عرفا اشتباهه و ايراد داره
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    12 67
    اولين مخالفان عليخاني اكثرا طرفداران احمدي نژاد بودن حواستون باشه بازيتون ندن
    • بی نام A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
      2 4
      تو برای شفا گرفتن تو الویتی
  • بی نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    15 12
    نميدونم چه دستهايي توكاره كه عليخاني رو ميكوبند عليخاني همونه كه صداوسيما زير فشار حمايت مردم قرار گرفت و مجبور شد ايشون رو برگردونه حالا خبر از دستمزد انچنانيش ميدين و الم شنگه بپا ميكنيد همه مجريهاي برنامه هاي خاص دستمزد بالايي دارن و هنوز با وجود مخالفان طرفداران زيادي براي اين برنامه وجود داره .
  • ناشناس IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    35 13
    ماه عسل بی مزه شده است سالهای پیش بهتر بود .
  • بی نام A1 ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    23 10
    ماه عسل بدرد نخور و وقت پر کن فقط
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    2 1
    من تا حالا ماه عسل ندیدم نمیتونم قضاوت کنم از اول طرفدارش نبودم ولی دو سه قستمی دردسرهای عظیم 2 رو دیدم فاجعه بود فاجعه. کلا تلویزیون خاموش باشه اعصاب من راحت تره و خوشحالترم
  • بی نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    13 9
    ماه عسلم ماه عسل های قدیم
  • بی نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    4 3
    علیخانی عشقه
  • کیارش A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    5 0
    خبر انلاین از هر 3تیترش یکیش گیردادن به ماه عسل و پایتخته... اگه شما دوست نداری نگاه نکن چرا افکار عمومی رو به هم میریزی.
  • ناشناس A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    3 10
    جناب بی نام همچین میگید حواستون باشه که مخالفان علیخانی طرفداران احمدی نژاد بودند هرکی ندونه فکر میکنه که خدای نکردده انگار ایشون جنایتکار بودند مثل اینکه ایشون رییس جمهور این مملکت بودند پس لطفا درست صحبت کنید .
  • ن. صبری RO ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    1 0
    با سلام .دست اندر کاران ماه عسل خسته نباشید .بعضی قسمتها فوق العاده عالیه مثل برنامه شب ۱۹ ماه اقایی که از امریکا امریکا به همراه همسرشون امده بودن .من الله توفیق
  • بی نام A1 ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    1 0
    بازم خدا خیرت بده که راحت میای میگی نمیپسندم و نگاه نمیکنم کاش همین افراد به ظاهر منتقد که کاری جز توهین و تخریب برنامه ماه عسل و مجری محبوب آن نمیکنند، به جای فحاشی برنامه را نگاه نکنند، خیلی راحت
  • رضا IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    3 0
    منم به عنوان یک سینما گر بازیه آقای صدیقو اصلا نمی پسندم ینی ایشون بدن؟ خصوصا تو سریال دردسرهای عظیم 2 ،البته این سریال فقط ساخته شده که آنتنو پر کنه وگرنه نه محتوایی نه فرم درستی اگه بازی نسبتا خوب جواد عزتی نبود سریال تا همینجاشم کشش نداشت شانس آوردن امسال همش خورد به والیبال وگرنه واقعا چی میخواستن تو 30 قسمت نشون بدن؟