خبرگزاری اهل بیت «ابنا» نوشت:

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی ضمن تکذیب قاطع شایعه مطرح شده در فضای مجازی درباره ایجاد دفاتر صیغه در حرم مطهر رضوی، گفت: اینگونه سخن پراکنی ها که مشخصا از سوی جریان های معاند مدیریت می شوند، پیش از این نیز سابقه داشته و هدفی جز تخریب وجهه معنوی اماکن متبرکه و ایجاد شبهه در اذهان عموم مردم بویژه جوانان ندارند .

سید احمد هاشم آبادی با اشاره به اینکه شایعه مذکور چند سال قبل نیز در قالب شب نامه و پست الکترونیک توزیع شده بود، افزود: بازنشر شایعه یکی از روش های شناخته شده در جنگ های تبلیغاتی و هجمه های رسانه ای است و در مورد اخیر نیز استفاده از این روش برای تاثیر بر افکار عمومی مشهود است.

وی با اشاره به تضادهای فاحش موجود در محتوای شایعه مطرح شده، اظهار داشت: چنانچه هر مخاطب آگاهی، حتی آشنایی اندکی نیز با اصول فقهی و ساختار تشکیلاتی آستان قدس رضوی و حرم مطهر حضرت رضا(ع) داشته باشد، به کذب و بی پایه و اساس بودن چنین اعلامیه های جعلی و ساختگی پی می برد.

47237
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • po A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    32 15
    سلام واقعا مسخره است. چنین شایعه ای را سریعا پخش و باور می کنند. خود من 3 سال قبل طبق رسم مشهدی ها قبل از رفتن به محضر ، همراه خانواده ها به محل خواندن خطبه ی عقد رفتیم اما چون شناسنامه های من و همسرم در محضر بود و کارت ملی هم همراه ما نبود روحانی آنجا از خواندن صیغه ی محرمیت خودداری کرد. با اینکه تعداد زیادی از دوستان و اشنایان در این مراسم همراه ما بودند. حالا با چنین قوانین سخت گیرانه و رعایت اصول این چنینی، مگر می شود مجموعه ای برای صیغه کردن موقت افراد در چنین جای مقدسی راه اندازی شود برخی فقط دنبال خراب کردن امور مقدس در جامعه هستند
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    49 61
    خب چرا تكذيب ميكنيد؟ مگه كار خلاف شرعه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    46 53
    مگه صیغه بده ؟
  • بی نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    44 58
    مگه بده؟چرا نباید اینگونه مکان ها وجود داشته باشند.