قدیمی های استقلال و پرسپولیس در تورنتوی کانادا به مصاف هم رفتند تا یک دربی شیرین و مهیج را برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هواداران خونگرم ایرانی هم از این مسابقه استقبال خوبی کرده بودند و برایشان دیدن این بازیکنان محبوب در کنار هم، بسیار شیرین بود. عابدزاده، هاشمی نسب، علی افتخاری، تشت زر، حسین عبدی، دیرباز، محمد محمدی و... از جمله بازیکنان حاضر در این مسابقه بودند که البته حاشیه هایی در پی داشت.


حرکات جالب حمید استیلی
حمید استیلی پیش از شروع بازی با انجام حرکات نمایشی باعث تشویق حاضران در سالن شد. او به قول خودمان با توپ شیرین کار می کرد و نشان داد با وجود سن و سال بالا و چربی های زیاد، همچنان فوتبال را فراموش نکرده است.

هاشمی نسب: استاد گل زدن در دربی ام
مهدی هاشمی نسب در این جام با پیراهن استقلال بازی کرد و اتفاق در دربی به عابدزاده گل هم زد. او تک گل استقلال را به ثمر رساند و بعد از این گل می گوید: «من استاد گل زدن در دربی هستم. البته این که دربی نبود، یک دورهمی بود. گفتم یک دانه گل به احمدرضا بزنم که حالش خوب شود!»

داد و بیداد احمدرضا
احمدرضا عابدزاده نشان داد که در بازی نمایشی هم دوست ندارد گل بخورد و بازنده باشد. پس از گل مهدی هاشمی نسب او جروی سر پرسپولیسی ها داد زد تا به خودشان بیایند و 4 گل به استقلال بزنند. او که تا به حال در دربی نباخته، دوست نداشت این دربی را هم ببازد و به نوعی رکوردش حفظ شود. عابدزاده نشان داد در این سن و سال هم تعارف ندارد و مثل جوانی هایش جدی است. با داد و بیدادهای او بود که پرسپولیس چهار گل زد. رضا عابدیان(دوگل)، علی افتخاری و پسر افتخاری زننده 4 گل قرمزها بودند.

خنده های شیرین احمدرضا
پرسپولیس با بردن استقلال قهرمان جام خلیج فارس شد و احمدرضا عابدزاده اینگونه با گرفتن جام از ته دل می خندد. همه در این لحظات به شدت او را تشویق می کردند. عابدزاده هنوز هم محبوبیت فوق العاده زیادی دارد، حتی بین خود بازیکنان.

جنگ وزن بالاها!
صحنه ای از بازی دربی. استیلی و کورش تشت زر که در بازی زیاد دویده اند خسته به نظر می رسند. البته وزن اضافه آنها در این عکس بیشتر تو چشم می زند. این دو جزو فوتبالیست های قدیمی بودند که پس از پایان بازیگری شان، بدجور وزن گرفتند و انگار زیاد اهل ورزش نیستند.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    68 2
    هر کی پول داره توی غرب در حال خوشگذرانی است و هر کی پول نداره در وطن مرگ بر غرب می گه
  • محمدی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    28 29
    کفشای لنگه به لنگه حسین عبدی را ببین
    • بی نام A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
      13 1
      بابا ریززز بییییین ن
  • بی نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    26 14
    و باز هم استقلال باخت...........................................
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    15 5
    زنده باد عابدازاده با غیرت
  • بهنام بچه خوی A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    12 2
    شیکمارووووو..
  • کاوه RO ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    4 10
    این هاشمی نسب سوهان روح