سخنگوی شورای نگهبان درباره احراز صلاحیت کسانی که محمدرضا رحیمی ادعا کرده بود به آن ها پول داده است گفت: زمانی که موعد تعیین صلاحیت ها برسد از جمله اطلاعاتی که در پرونده کاندیداها اعلام می شود داد و ستد های نامتعارف آن هاست.

نجات الله ابراهیمیان در پاسخ به سوال خبرآنلاین من به عنوان یک عضو شورای نگهبان اگر ثابت شود فردی از منابع نامشروع و از طرق غیر قانونی مالی کسب کرده است از طریق رای خود اعلام می کنم و برایم فرقی نمی کنم این فرد از چه جناحی باشد. تصور می کنم همکاران من در این مورد بی تفاوت نخواهند بود.اینجــا را ببینید.

واردات 217 قلم کالا که در داخل تولید می شود

سخنگوی دولت با اشاره به واردات 217 رقم کالا که تولید آن در داخل هم وجود دارد گفت: وزارت صنایع تلاش کرده که آنها را احصاء کند. اینجــا را ببینید.

جمیله کدیور، در یادداشتی اسناد منتشر شده توسط سایت ویکی لیکس را عملا عاری از واقعیت خوانده و معتقد است که فرزند او با سابقه‌ی درخشان «نیازی به درخواست پدر ندارد». اینجــا را ببینید.

حاشیه های افطاری عارف

بهانه‌هاي سياسيون براي گردهمايي فراگير نه در مجامع و كنگره‌هاي حزبي است و نه در مجالس سياسي رسمي، آنها ديدارهايشان را در مراسم ترحيم و جشن‌هاي خانوادگي تازه مي‌ كنند اما ماه رمضان كه مي‌رسد فرصت و بهانه براي ديدار و گعده‌هاي سياسي رنگ افطاري به خود مي‌گيرد.اینجــارا ببینید. 

تقدیر مطهری از مواضع آیت الله آملی لاریجانی درباره حوادث سال 88

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه سرگشاده ای به آیت‌الله صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه نوشت.اینجــا را ببینید.    

یادآوری یک سایت به روزنامه صبح

سایت نزدیک به محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی به گزارش روزنامه کیهان علیه ضیافت افطاری عارف واکنش نشان داد.سایت امید نوشت:شاید اگر حافظه تاریخی مدیران کیهان یاری کند در همایش "خلیج فارس؛ طرح تدوین دانشنامه" که در اردیبهشت ماه سال 88 در مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی برگزار شد از رئیس دفتر رهبر انقلاب و سردار صفوی در آن همایش شرکت داشتند تا دکتر ابراهیم یزدی و دکتر غلامعباس توسلی. اینجــارا ببینید.   

عضو فقهای شورای نگهبان از نامه رئیس‌جمهور به رهبر معظم انقلاب درباره قانون امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.اینجــا را ببینید.

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح طلبان با یک لیست مشترک به صحنه خواهند آمد تا از تشتت افکار عمومی در انتخاب نهایی ممانعت به عمل آید.اینجــا را ببینید.

 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =