کسانی که مهدی طارمی را از نزدیک می‌شناسند گواهی می‌دهند این بازیکن سر به زیر بوشهری دلش می‌خواست در پرسپولیس بماند.

خبرورزشی نوشت: این فوتبالیست 22 ساله قصد داشت با بازی در پرسپولیس کماکان در لیست کارلوس کروش بماند و در تیم ملی بازی کند.
فرصت حضور در قطر هميشه براي اين بازيكن جوان وجود دارد اما... ديروز وكيل مهدي طارمي به باشگاه پرسپوليس رفت و با علي‌اكبر طاهري به گفت‌وگو نشست. طرفين به گفت‌وگو پرداختند اما بر سر رقم و پيش‌قرارداد سال بعد به توافق نرسيدند.

براساس شنيده‌ها مهدي طارمي خواهان مبلغ يك ميليارد و 200 ميليون تومان از باشگاه پرسپوليس براي فصل آينده شده است كه ظاهراً 500 ميليون تومان آن بابت پيش‌پرداخت بوده است اما جالب اينجاست باشگاه پرسپوليس به وكيل طارمي اعلام كرده كه فقط 750 ميليون تومان براي يك فصل به اين بازيكن مي‌دهد نه يك ريال بيشتر و نه كمتر! در ضمن سران باشگاه پرسپوليس به طرف مذاكره‌كننده گفته‌اند پيش‌پرداخت هم زماني كه پول به باشگاه رسيد به حساب طارمي واريز مي‌شود... در پايان هيچ توافقي حاصل نمي‌شود تا احتمال جدايي مهدي طارمي از پرسپوليس قوت بگيرد.

شايد جالب باشد بدانيد 2 باشگاه پرتغالي «ستوبال» و «گيمارش» رقمي حدود 170 هزار دلار را به طارمي پيشنهاد داده‌اند. هرچند فوتبال پرتغال در ويترين است و به ويژه توسط كارلوس كروش ديده مي‌شود اما از لحاظ مالي براي اين بازيكن جوان چشمگير نيست! همچنين باشگاه الوكره كه گفته مي‌شد خواهان طارمي است ظاهراً مثل القادسيه كويت پشيمان شده و دست دست مي‌كند.

مي‌ماند باشگاه المسيمير قطر كه به تازگي با محمد نوري هم به توافق رسيده است. با توجه به هماهنگي محمد نوري و مهدي طارمي، مسئولان باشگاه المسيمير قطر بدشان نمي‌آيد دو بازيكن پرسپوليس را با هم داشته باشند. اين باشگاه پيشنهاد 600 هزار دلاري را پيش ‌روي مهدي طارمي گذاشته و قرار است چهارشنبه هفته جاري اين مهاجم بوشهري به كشور قطر سفر كند و به صورت جدي با دست‌اندركاران باشگاه المسيمير به مذاكره بپردازد. به هر حال اميدواريم معماي جدايي احتمالي مهدي طارمي از پرسپوليس با اين گزارش حل شده باشد.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =