۰ نفر
۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵

واحد مرکزی خبر نوشت:

نیروهای امنیتی عراق از پاکسازی کامل شهر بیجی وکشته شدن ۶۰ تروریست داعش خبر دادند.

نیروهای امنیتی و مردمی عراق با پاکسازی کامل شهر بیجی و جمع آوری بمب‌ های کارگذاشته شده در این شهر، در خیابان اصلی بیجی  مستقر شدند.

این نیروها همچنین پایگاه ها و مواضع اعضای گروه تروریستی داعش را در بیجی منهدم و تلفات و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند.

کریم النوری سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی عراق پس از اعلام محاصره پالایشگاه بیجی گفت: محاصره این پالایشگاه جهت زمینه سازی برای آزادسازی این پالایشگاه و در نهایت پاکسازی همه شهرستان بیجی از لوث وجودی داعش است.

النوری گفت: گامهای بعدی آزادسازی شهرستانهای الشرقاط و الصینیه خواهد بود تا پس از آزادسازی این دو شهرستان، پاکسازی کامل استان صلاح الدین را از گروه تروریستی داعش اعلام کنیم.

نیروهای مردمی از تشکیل اتاق عملیات متشکل از نیروهای مردمی ، امنیتی و اهالی موصل جهت آزاد سازی این شهرخبر دادند.

منابع عراقی نیز از اعدام عثمان ابو حسن نماینده ابوبکر بغدادی و از فرماندهان گروه داعش به اتهام توطئه بر ضد والی این گروه در موصل خبر دادند.


کشته شدن 60 تروریست داعش در بیجی


ناصر الفرطوسی فرمانده نیروهای واکنش سریع درعراق از کشته شدن 60 فرد مسلح عضو گروه تروریستی داعش و اسارت پنج فرد مسلح خارجی عضو این گروه درعملیات آزاد سازی شهرستان بیجی خبر داد.

فرطوسی گفت نیروهای مردمی و امنیتی دیروز توانستند طی عملیات آزادسازی بیجی 60 فرد مسلح داعش را به هلاکت برسانند و پنج خارجی عضو این گروه را دستگیر کنند.

احمد الاسدی سخنگوی نیروهای مردمی عراق نیز ضمن اعلام آزادسازی کامل بیجی در شمال تکریت از تشکیل اتاق عملیات برای آزادی موصل خبر داد.

هلاکت ۵۳ داعشی در مناطق مختلف عراق


 نیروهای مشترک ارتش و داوطلبان مردمی عراق توانستند با پشتیبانی جنگنده های عراقی 53 عضو مسلح گروه تروریستی داعش را در مناطق مختلف از این کشور به هلاکت برسانند.

نیروهای وابسته به عملیات بغداد ده تروریست را به هلاکت رساندند و تعداد زیادی را نیز زخمی کردند.

جنگنده های ارتش عراق پایگاه داعش را در شهر القائم هدف قرار دادند که به هلاکت سی تروریست انجامید .

همچنین دو خودرو داعش در استان صلاح الدین منهدم و چهار تروریست سرنشین آن به هلاکت رسیدند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =