علیرضا بیرانوند می گوید اگر نفتی ها بر شرط شان برای تمدید قرارداد با او پافشاری کنند ، از تحصیل انصراف می دهد تا سرباز وظیفه باشد و به ناچار به تراکتورسازی برود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند گلر جوان نفت تهران که حالا گلر دوم تیم ملی است و با سرعتی فراوان به سمت رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی پیش می رود می گوید منتظر حضور علیرضا منصوریان در تمرینات است تا با اجازه او بتواند مشکلاتش درباشگاه را حل کند. او که گفته می شد بعد از بازی آخر نفت در فینال جام حذفی باعث دلخوری منصوریان شده و با این رفتارش سبب شده بود در لیست مربی جوان نفتی ها در زمان تمرکز روی پیشنهاد استقلال نباشد ، حالا می گوید تنها یک دلیل ممکن است او را از منصوریان جدا کند ، اصرار باشگاه روی یک بند برای تمدید قرارداد مالی . باشگاه نفت به تاسی از باشگاه های خارجی شرط حضور ثابت بازیکن جوانش برای بازی در باشگاه را تمدید قرارداد فعلی اش کرده که فقط یک سال از آن باقی مانده است و بیرانوند می گوید راضی به این کار نیست. او می گوید:من امسال را با تیم قرارداد دارم . از سال قبل مبلغ زیادی را از تیم طلب دارم و می خواهم ابتدا آن مبلغم را بگیرم اما دوستان در باشگاه می گویند ابتدا باید قرارداد جدید امضاء کنم که این شرط را نپذیرفتم. به آنها هم گفتم من الان با استفاده از معافیت تحصیلی دارم در لیگ بازی می کنم اما اگر شرایط به این صورت باشد از دانشگاه انصراف می دهم و به خدمت سربازی می روم تا در تیمی نظامی بازی کنم  اما اگر نفت سخت نگیرد من تا 4، 5 سال دیگر می‌توانم تحصیل کنم و درسم را ادامه بدهم. این طور می‌توانم راحت‌تر تصمیم بگیرم و در خدمت نفت باشم اما نمی‌خواهم از الان تمدید کنم.»

او درباره اختلاف با منصوریان و دلخوری از این مربی هم می گوید:«نه بابا این چه حرفی است؟ اصلا این حق سرمربی است که بازیکنش را انتخاب کند. اگر در لیست ایشان برای رفتن به استقلال نبوده باشم که دلیل نمی شود. ایشان برای تیم دیگری که پیشنهاد داشته حتما برنامه دیگری داشته است . من می خواهم در نفت بمانم و اتفاقا علی آقا این قدر به من اعقاد دارد که خیلی وقت ها می گوید تو باید گلر ثابت تیم ملی در جام جهانی 2018 باشی.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =