سرپرست استانداری قم با اشاره به ویژگی های بین المللی و موقعیت خاص استان قم در کشور بر لزوم تدوین طرح های توسعه ای و فراهم نمودن بستر رشد و توسعه ی همه جانبه ی استان قم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم فريدون همتي سرپرست استانداری قم در ديدار شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر قم طي سخناني افزايش تعامل دستگاههای اجرایی استان را در راستاي پیشرفت استان قم بسيار راهگشا دانست.
وی با اشاره به نامگذاري امسال به نام "همدلی و همزبانی دولت و ملت" از سوي رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: باید از ظرفیت شخصیت های کشوری و نیز نگاه ویژه دولت به استان قم استفاده شود .
همتی با اشاره به ویژگی هاي بين المللي و موقعیت خاص استان قم در کشور خاطر نشان کرد: بستر رشد و توسعه استان باید در تمام زمینه ها دیده شود و این مهم با تهیه طرح های توسعه ای و ارائه آنها در برنامه ششم توسعه کشور و جذب سرمایه های لازم دور از دسترس نیست .
مشاور عالي وزیر کشور با تأکید بر لزوم پیش بینی زیر ساخت های لازم در قالب طرح های تفصیلی اضافه کرد: می توان انرژی لازم برای جلو راندن قطار رشد استان با اجماع بین مدیران استانی و نیروهاي متخصص بدست آورد .
وی با اشاره به ضرورت انجام مطالعات کافی براي احداث و تکمیل پروژه های نیمه کاره و در دست اجرای استان ادامه داد: باید با کار شبانه روزی و رفع نواقص احتمالی و نیز حضور بخش خصوصی راه رسیدن به شرايط ایده آل را هموار نمائیم.
در ابتدای جلسه بیاتی رئیس شورای شهر ، سقائیان نژاد شهردار و اعضای شورای شهر با بیان توضیحاتی پیرامون مسائل موجود در شهر قم ، به تشریح دیدگاههای خود مبنی بر اقدامات تعاملی بین دستگاههای استان جهت توسعه قم پرداختند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =