خراسان نوشت:

در پي اعلام شکايت برخي شاکيان از شرکت سرمايه گذاري گرند در مشهد، مديرعامل اين شرکت به اتهام فروش غيرقانوني سهام با دستور قضايي به پليس آگاهي خراسان رضوي احضار شد.

دادستان مرکز استان خراسان رضوي روز گذشته با تأييد احضار مديرعامل شرکت سرمايه گذاري گرند به اتهام فروش غيرقانوني سهام گفت: با آن که بارها از طريق رسانه هاي گروهي به برخي شرکت هاي سرمايه گذاري هشدار داده ايم که تبليغات و فروش سهام شرکت هاي سهامي خاص خلاف قانون و ممنوع است و در اين رابطه نيز براي چند شرکت سرمايه گذاري پرونده قضايي تشکيل شد اما باز هم برخي ديگر از اين گونه شرکت هاي ساختماني و ساخت و ساز به اقدامات خلاف و غيرقانوني خود ادامه دادند.

قاضي «غلامعلي صادقي» افزود: از جنبه پيشگيري از وقوع جرم طي ماه هاي گذشته تذکراتي به چندين شرکت سرمايه گذاري داده شد و حتي تابلوهاي تبليغاتي برخي از آنان و از جمله شرکت گرند جمع آوري شد. مقام ارشد قضايي مشهد با اشاره به اين که ورود دادسرا به اين گونه پرونده ها در آخرين مرحله از اقدامات قانوني صورت مي گيرد، تصريح کرد: همواره سعي مي کنيم تا قبل از هر اقدام قضايي تذکرات لازم را به اشخاص حقيقي و يا حقوقي بدهيم اما در صورت تکرار فعاليت هاي خلاف قانون و يا شکايت شاکيان، دستگاه قضايي به ناچار وارد موضوع مي شود.

دادستان عمومي و انقلاب مشهد تأکيد کرد: در پرونده گرند نيز برخي افراد که چک هاي آنان برگشت خورده اعلام شکايت کرده اند اين در حالي است که مديرعامل اين شرکت در بازجويي هايي که در پليس آگاهي مطرح شد عنوان کرده است که با مشکل نقدينگي مواجه شده ايم و به اين خاطر چک هاي ما برگشت خورده است.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    7 2
    چرا مشهد اين همه موسسه مالي را در خود جاي داده است كه هر روز خبر تخلف يكي از آنها شنيده مي شود؟
  • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    1 0
    این مشکل و ضعف دستگاه قضا است که به راحتی یک عده آدم فرصت طلب و سودجو با استفاده از شرایط جامعه و با دانستن اینکه دستگاه قضایی نمیتواند برخورد لازم و قاطع برای متنبه شدن این افراد و جلوگیری از رشد اینگونه شرکتهای قارچگونه را بعمل آورد میتوانند پولهای مردم را بالا کشیده و بعد هم همه اشان میگویند نقدینگی نداریم.فقط یک مسوول خودش باید فاسد باشه که در برابر این مسایل بیخیال و منفعل باشه
  • بی نام A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    یعنی هنوز نفهمیدی؟