ایلنا نوشت:

سخنگوی شورای نگهبان گفت: برای افزایش شعب الکترونیک اخذ رای وزارت کشور باید ابتدا نظر و یا پیشنهاد خود را به شورای نگهبان بدهد تا ما بتوانیم نسبت به پیشنهاد وزارت کشور نظر خود را اعلام کنیم.

نجات‌الله ابراهیمیان  در مورد چگونگی افزایش شعب اخذ رای الکترونیکی که پیش از این وزیر کشور و معاون سیاسی اعلام کرده بودند نیاز به تایید شورای نگهبان دارد، گفت: برای این کار وزارت کشور باید ابتدا نظر یا پیشنهاد خود را برای افزایش شعب الکترونیک به شورای نگهبان بدهد٬ تا ما بتوانیم نسبت به پیشنهاد وزارت کشور٬ نظر خود را اعلام کنیم٬ که هنوز پیشنهادی به دست ما نرسیده است.

سخنگوی شورای نگهبان در خصوص اظهارات وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه کمیته‌ای در وزارت اطلاعات بررسی صلاحیت کاندیداها در انتخابات مجلس را بررسی می‌کند و در پاسخ به این سوال که آیا همکاری و رایزنی‌هایی از سوی این کمیته با شورای نگهبان شده، اعلام کرد: عملکرد این کمیته به خود وزارت اطلاعات مربوط است. البته قطعا ما برای احراز صلاحیت کاندیداها از وزارت اطلاعات استعلام می‌کنیم٬ اما اینکه آنها چه پاسخی به این استعلام‌ها خواهند داد و از چه روشی به این پاسخ‌ها خواهند رسید٬ جزء مسائل داخلی این وزاتخانه است و شورای نگهبان به شکل مستقیم با این کمیته ارتباطی نخواهد داشت٬ چراکه ما پاسخ استعلام‌های خود را به شکل مستقیم از خود وزارت اطلاعات دریافت می‌کنیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =