ایسنا نوشت :

محمد اصغری، کارشناس هواشناسی گفت: من یک عضو کوچک از سازمان صداوسیما هستم و دوست داشتم پشت صحنه کار ما نیز دیده شود. آدم‌های بزرگی تلاش می‌کنند تا ما دیده شویم. به هر حال بر اساس یک اتفاق من در تست قبول شدم و اینگونه است که چند سالی است مرا تحمل می‌کنید.

اصغری که به برنامه «امشب» آمده بود، افزود: برای اینکه خطاهای هواشناسی کم شود باید پول خرج کرد، باید برای دانشگاهیان هزینه کرد و بر امکانات افزود.

این کارشناس هواشناسی به درخواست علی ضیاء، مجری، گرم‌ترین ساعت روز در ماه مبارک رمضان را اینطور معرفی کرد: ساعت 15 و 30 دقیقه به صورت تقریبی گرم‌ترین ساعت روز است.

اصغری گفت: برخی می‌گویند اخبار دمای 50 درجه را اعلام نمی‌کند چون اگر به این درجه از گرما برسیم باید همه جا تعطیل شود. اما به راستی ما سیاسی نیستیم.

وی در پایان گفت: کسی نمی‌تواند در دمای 50 درجه بیرون بیاید و رفت و آمد در این گرما خیلی سخت است؛ بنابراین دمایی که اعلام می‌کنیم عین واقعیت و مطابق با استانداردهای بین المللی است نه ماشین هموطنان.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 431103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی US ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    10 0
    آقای عزیز، یه سر بیا اهواز ببین چجوری همه می توانند با دمای بالای 50 درجه هم بیایند سر کار، فدای تو، دماسنج ماشین اگه 5درجه هم خطاداشته باشه بازم بالای 50 رو میتونیم تجربه کنیم....
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    5 2
    ملاک جهانی دمای سایه هست که هواشناسی اعلام میکنه ولی دمای ماشین دمایی هست که در آفتاب هست
  • ايراني IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    10 0
    حق با شماست. شما رات ميگوييد و ما هم باور ميكنيم. همه ي مطلب به همين سادگي است. ما تا ياد داريم هميشه همه چي را باور ميكنيم. ون به ما گفته اند باور كنيد. ما هم ياد گرفته ايم باور كنيم.
  • کوروش IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    12 0
    سلام جناب اقای اصغری شما یه سر بیا جنوب اونوقت میفهمی گرما یعنی چی بخصوص عسلویه که دمای هوا به 60درجه هم میرسه ولی همیشه 49 به پایین اعلام میکنند