گروسی: مجلس به دنبال برخورد سیاسی با دولت نیست/ استیضاح های سریالی فضاسازی رسانه ای است

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی می گوید: رای اعتماد مجدد نمایندگان به فانی نشان داد که اکثریت نمایندگان مجلس موافق با استیضاح وزراء نیستند.

حسین گروسی در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص استیضاح های سریالی وزرای کابینه یازدهم در مجلس شورای اسلامی گفت:این موضوع مطرح نیست و مجلس واقعا دیدگاه مستقلی دارد و نمی خواهد با دولت برخورد سیاسی داشته باشد.

وی افزود: در همه استیضاح ها این گونه است که اگر نمایندگان به این نتیجه برسند که وزیر در انجام وظایفش کوتاهی کرده است؛ قطعا کوتاه نمی آیند ولی این نیست که بخواهند حتما یک وزیر را برکنار کنند.

 وی ادامه داد: اینکه بگویند چون به وزیری رای اعتماد داده اند،وزیر دیگری را استیضاح کنند، حتما نباید این اتفاق بیفتد؛ چون ممکن است که وزیر دیگری نیز به مجلس بیاید اما باز هم از نمایندگان رای اعتماد بگیرد.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت همچنین در پاسخ به این سئوال که استیضاح سریالی در مجلس چقدر واقعیت دارد؟ گفت:اصلا  این مسئله مطرح نیست البته عده ای امکان دارد این خط را دنبال کنند ولی رای اعتماد مجدد نمایندگان به فانی نشان داد که رای اکثریت مجلس موافق با استیضاح نیست.

گروسی تصریح کرد: قطعا نمایندگان به عملکرد نگاه و بعد از آن قضاوت می‌کنند و فضایی که امروز در مجلس مشاهده می شود این است که فضای استیضاح سریالی وجود ندارد و جوسازی‌های سیاسی و رسانه ای در این زمینه  نمی تواند بر دیدگاه نمایندگان اثر گذار باشد.

وی افزود: امیدواریم که واقعا ما نمایندگان همیشه وکیل مردم باشیم نه وکیل الدوله البته از آن طرف هم نباید کار شکنی کرد و چوب لای چرخ دولت گذاشت چراکه رهبر انقلاب همانطور که از همه دولت ها حمایت کرده اند، بارها حمایت خود از این دولت نیز اعلام کرده اند.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =