عضو فراکسیون رهرروان ولایت مجلس معتقد است: در شرایط حساسی فعلی کشور و با توجه به تحریم های خارجی علیه کشورمان، نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی نباید با مخالفت های بی مورد و دلواپسی، تحریم داخلی به دولت تحمیل کنند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگوبا خبرآنلاین در خصوص استیضاح های سریالی که از سوی برخی نمایندگان مطرح می شود، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود با مسئولان نظام نقدی بر نقدها داشتند و تاکید کردند که مبادا نقادی‌ها تعطیل شود چراکه نقد خوب است اما باید منصفانه باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که روال کار نمایندگان تا پایان سال جاری که مجلس نهم نیز به اتمام می رسد، در سالی که از سوی رهبری نیز مزین به نام همدلی و همزبانی است، این باشد که بتوانیم شعار سال را محقق کرده و به دولت در انجام وظایفش کمک کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: البته کمک به دولت نباید این گونه باشد که دولت سایه نظارتی مجلس را بر سر خود احساس نکند و هم اینکه اذیت شود چراکه ما با توجه به تحریم های خارجی،نباید تحریم داخلی به دولت تحمیل نکنیم  بلکه باید با کمک به دولت برای پیشرفت کشور گام برداریم.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    1 0
    بارک الله نماینده ای که خرف دل مردم را میزند