شبکه‌های اجتماعی مکانی برای ارتباط میان افراد مشهور و هواداران آنها است. هنرمندان ایرانی نیز در بسیاری از این شبکه‌های اجتماعی به فعالیت می‌پردارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروزه با گسترش هر چه بیشتر نقوذ اینترنت در زندگی روزانه مردم، شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در ارتباط افراد مشهور با مردم بازی می‌کنند. یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در ایران اینستاگرام است. این اپلیکشن که بستری برای اشتراک عکس است، افراد بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. استقبال از این شبکه اجتماعی به گونه‌ای است که در برخی موارد هنرمندان ایرانی حاضر در اینستاگرام از همتایان خارجی خود، دنبال‌کننده‌های بیشتری دارند.

برای نمونه می‌توان محمدرضا گلزار بازیگر سینمای کشورمان را با لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر مطرح هالیوود مقایسه کرد. گلزار با 1 میلیون نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام، دی‌کاپریو را که 963 هزار نفر دنبال‌کننده دارد، پشت سر گذاشته است.

دی‌کاپریو خود را در اینستاگرام اینگونه معرفی می‌کند: بازیگر و فعال محیط‌‌زیست. او 16 نفر را در این شبکه اجتماعی دنبال می‌کند و تا کنون 79 پست در اینستاگرام گذاشته است. تنها 2 عکس از این 79 پست اینستاگرامی عکس‌های خود این بازیگر است.سایر عکس‌ها به محیط زیست و مسائل اجتماعی اختصاص دارد.

محمدرضا گلزار خود را در اینستاگرام اینگونه معرفی می‌کند : محمدرضا گلزار، لا اله الا الله محمد رسول الله. او 21 نفر را در اینستاگرام دنبال می‌کند و تا کنون 411 پست در اینستاگرام گذاشته است که اغلب آن‌ها عکس‌های خود این بازیگر است.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    60 4
    چقد جالب ....اینجاست که تفاوت یه بازیگر واقعی و انسانبا فرهنگ دوستدارمحیط زیست با یه شبه بازیگر روشن میشه
    • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
      14 0
      چجوری مشخص شد؟ از روی تعداد فالوئر ؟
  • بی نام A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    32 15
    اون شعار چیه؟ نکنه داعشی هست؟
  • ميثم A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    42 2
    اين دوتا چه از نظر هنر و فيلمهايي كه بازي كردند و چه ظاهر اصلا قابل مقايسه نيستند،حاضرم شرط ببندم حتي دنبال كننده ي هر دوتاشون هم از نظر وجهه اجتماعي و هنري و كاري باهم قابل مقايسه نيستند
  • بی نام A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    24 4
    یه فرق دیگه هم فراموش کردید بگید اینکه اون 963 نفر طرفدار واقعی دی کاپریو هستند اما اینطرف از یک میلیون نفر 500 نفرشو به این خاطر گلزار را دنبال میکنن تا یه جایی بهش معترض بشن و عیب و ایراد ازش بگیرند
  • بی نام IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    5 2
    گوگولیای من این گلزار غیر از ایران کی میشناسه این بابا حتی با بازیگرای ترکی و هندی هم قابل قیاس نیس که در خاورمیانه شناخته شدن
  • بی نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    6 2
    شرم اور است مقايسه اين دو تا دكاپريو كجا و اين بابا كجا
  • فرهاد A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    5 1
    اگه به فالور باشه لپ لپ بیشتر از دی کاپریو فالور داره . مقایسه ندارن اصلا. کامنتام نشون میده.