کاربران خبرآنلاین با درج نظر، نسبت به گزارش افزایش 982.9 درصدی قیمت سکه طی دولت‌های نهم و دهم واکنش نشان دادند.

گزارش‌های بانک مرکزی نشان می‌دهد که در طول سال‌های 1384 تا 1392 (دوره فعالیت دولت نهم و دهم)، یعنی از خردادماه 1384 که محمود احمدی‌نژاد دولت نهم را از دولت اصلاحات تحویل گرفت تا خردادماه سال 1392 که دولت دهم را به حسن روحانی، رییس دولت یازدهم تحویل داد، قیمت سکه 116 هزار و 988 تومان به یک میلیون و 266 هزار و 872 تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی تغییرات قیمتی سکه نشان می‌دهد که در طول 8 سال فعالیت دولت احمدی‌نژاد، قیمت سکه 982.9 درصد رشد پیدا کرده است. این در حالی است که در طول دو سال گذشته و در مدت فعالیت دولت یازدهم، قیمت سکه 39.1 درصد کاهش یافت.

انتشار این گزارش با واکنش‌های کاربران خبرآنلاین مواجه شد. در میان نظرات، جمله‌ای دیده می‌شد که جالب بود. فردی که نام خود را احمد گذاشته بود، عنوان کرده است؛ «من و خانومم سال 90، 91 داشتیم جدا می‌شدیم. اما یک دفعه سکه شد یک میلیون تومان. دیدم پول مهریه‌اش را ندارم. خدا خیرش بده؛ الان زندگی خوبی داریم.»

آنچه در ادامه می‌آید، بخشی از نظرات کاربران خبرگزاری خبرآنلاین است که آن را در واکنش به افزایش 982.9 درصدی قیمت سکه طی 8 سال دولت‌های نهم و دهم نوشته‌اند.

* بی‌نام: معجزه بود واقعا.

* بی‌نام: کاش مهریه همسرم 314 سکه نبود.

* بی‌نام: چقدر به خاطر همین سکه رفتن زندان.

* بی‌نام: یعنی 982 درصد قیمت سکه ظرف هشت سال افزایش پیدا کرده؟ یا خدا.

* بی‌نام: مهم نان است، نه سكه.

* بی‌نام: آره، راست می‌گی. قیمت نان 10 برابر نشد. همش 6 یا 7 برابر شد.

* سیامک: تاثیر قیمت جهانی طلا رو هم به پای احمدی‌نژاد نوشتید؟

* بی‌نام: جناب آقاي سيامك طلاي جهاني از سال 84 تا كنون دو برابر شده است، ولي قيمت سكه در دوران اين آقا 10 برابر شد.

* رضا: ای کاش کسی بود جواب‌گوی این تورم و بی‌عدالتی باشد.

* بی‌نام: مشخصه که در این دوران افزایش قیمت سکه با نقشه کاسبی بوده است. دولت باید با چنین افرادی برخورد جدی کند و قوه قضاییه انها را کیفر کند.

* بی‌نام: قیمت سکه را تا آن‌جایی که من می‌دانم، به 1.5 میلیون تومان هم رسید، اما قیمت جهانی طلا هم یک مقدار بیشتر بود، اما تورم و گرانی که ناشی از مدریت غلط بود، یک علت و سوءاستفاده دولت از گرانی سکه دلیل دیگر.

* احمد: خدا خیرش بده. من و خانومم سال 90، 91 داشتیم جدا می‌شدیم.یک دفعه سکه شد یک میلیون تومان. دیدم پول مهریه‌اش را ندارم. خدا خیرش بده، الان زندگی خوبی داریم.

22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    3 11
    همش خبر میزنید دلار یا سکه چند برابر شده اما نمیگید درآمد مردم در همین مدت مگه مثل قبل هست که توقع دارید قیمتها ثابت بمونه؟ همش مثل این پیرمردها نشستید میگید یادش بخیر فلان چیز یه تومن بود دو تومن بود
  • رضا A1 ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    8 0
    بنظر شما دلیل ازدواج نکردن جوانان چیه؟همین سکه و قیمت نجومی اون واسه هر دختر خانمی میری خواستگاری سکه به تاریخ تولدش میخواد و این خودش ترسناکه و مانع میشه داداش محمود چیکار کردی با ما
  • سادات A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1 11
    جسارتا وقتی میخواید آمار بدید، دقیق بگید. اول بگید، قیمت طلای جهانی در دولت احمدی نژاد چقدر تغییر کرد.... هر اونس طلای حدود 250 دلار به 1800 دلار رسید که حاکی از رشد حدود 700 درصدی قیمت طلاست