معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی از واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه مستمری بگیران این سازمان همزمان با پرداخت حقوق تیرماه خبر داد و گفت: این مبلغ از هفتم تیر به حساب مستمری بگیران واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد حسن زدا با بیان اینکه حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی از 5 لغایت 25 هر ماه بر اساس حروف الفبا به حساب آنان واریز می‌شود؛ گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه برای آن دسته از مستمری بگیرانی که از 7 لغایت 25 هر ماه حقوق دریافت می‌کنند همراه با حقوق تیرماه به حساب آنان واریز می‌شود.

زدا ادامه داد: مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه آن دسته از مستمری بگیرانی که 5 و 6 هر ماه حقوق دریافت می‌کنند هم در روزهای 5 و 6 مرداد پرداخت می‌شود.

او گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای آسایش بیشتر و افزایش رضایتمندی مستمری بگیران، حقوق آنان را از 5 لغایت 25 هر ماه پرداخت می‌کند و مستمری بگیران این سازمان به طور متوسط 5 تا 25 روز زودتر از موعد حقوق خود را دریافت می‌کنند.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی اعمال به موقع افزایش سالیانه حقوق مستمری بگیران را نیز از اقدامات بسیار مناسب و رضایت‌بخش سازمان تأمین اجتماعی در 2 سال اخیر برشمرد و گفت: در 2 سال اخیر افزایش حقوق سالانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از زمان ابلاغ به سازمان تأمین اجتماعی در اردیبهشت ماه انجام شده است در حالی که پیش از این، بعضاً پرداخت افزایش حقوق‌ها از مهر ماه هر سال و طی چند قسط انجام می‌شد.

زدا ادامه داد: با توجه به اعلام افزایش حقوق سال جاری در اردیبهشت‌ماه به سازمان تأمین اجتماعی؛ حقوق فروردین‌ماه مستمری بگیران براساس سال 93 پرداخت شده است و مابه‌التفادت حقوق فروردین‌ماه این عزیزان نیز که معادل 15 تا 17 درصد حقوق سال گذشته است، از 7 تیرماه پرداخت می‌شود.

47232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    11 1
    بچه گول می زنید؟؟؟؟؟؟؟ خوب 25 تا 25 یا 5 تا 5 هر ماه میشه 1 ماه. چقدر برای برگردوندن پولی که از ما کم کردید منت می گذارید. اگر کسی 25 ماه حقوق می گیرد برای ماه بعد هم 25 می گیرد پس کجا زودتر است؟؟؟؟؟؟ حد اقل در ماه رمضان انقدر دروغ نگید
    • احمد IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
      5 0
      تازه اونهم با تاخیر یعنی بازهم هر ماه با دو سه روز تاخیر
  • ناشناس IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    8 0
    میکم هیچکس ندونه الان دیگران فکرمیکنند چند میلیون پول به حساب بازنشستکان واریز میکنند...
  • ابوالحسن دهقانی منش IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    7 0
    قبلا همگی بازنشستگان تامین اجتماعی ازپنجم ماه میتوانستند حقوق خودراازبانگ رفاه دریافت کنند باتدبیر مسئولین جهت جلوگیری ازشلو غی وایجاد صف بترتیب حروف الف با تا بیست وپنجم ماه طول دادند وتا اخر وقت اداری روز موعود بحساب واریز میکنند واز سود این ایام برای خود بهره مند شدند ولی اکنون که اکثر مستمری بگیران دارای عابر بانگ میباشند چرا به نوبت بندی ادامه میدهند
  • سجاد EE ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    6 0
    من هر 25 م حقوق میگیرم.ولی الان 4 مرداد ولی خبری از مابه التفاوت نیست.چرا انقد دروغ میگید؟؟؟
  • امید RO ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    5 0
    الان شهریور هستیم و اضافه حقوق فروردین پرداخت نشده دروغو دشمن خداس