ایرنا نوشت:

نیروهای امینت عمومی لبنان موفق شدند با توقیف دوعنصر لبنانی عضو گروه تروریستی تکفیری داعش، برنامه این گروه برای انفجار خودرو بمب گذاری شده در بیروت را ناکام سازند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، یک سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش در منطقه القلمون این دو عنصر بازداشت شده را مامور کرده بود تا برای انفجار خودرویی بمب گذاری شده در بیروت برنامه ریزی کنند.

براساس این گزارش، نیروهای امنیت عمومی لبنان ، دو شهروند لبنانی « ط .ا.ک» و « م . ح.ا» را در این رابطه بازداشت کرده و به دادستانی نظامی لبنان تحویل داده اند.

واحدهایی در امنیت عمومی لبنان ، این دو شهروند لبنانی را تحت نظارت و کنترل داشته و سرانجام آنها را با حکم قضایی قبل از هرگونه اقدامی تروریستی بازداشت کردند.

این دو عنصر بازداشت شده در بازجویی ها اعتراف کرده اند یک سرکرده داعش در منطقه القلمون « ح.ح.ع» آنها را مامور کرده بود تا برای انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در یکی از مناطق بیروت برنامه ریزی کنند.

روزنامه لبنانی السفیر نوشت که بعداز جنایات تروریستی در کویت و تونس احتمال اقدامی حمله ای تروریستی در لبنان افزایش یافت و به همین دلیل نیروهای امنیتی وارتش لبنان تدابیر امنیتی را به ویژه در اطراف عبادتگاه ها و مساجد لبنان شدت بخشیدند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =