۰ نفر
۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۸
جنگ دیزنی با چوب‌های سلفی مزاحم

امروزه چوب‌های سلفی(مونوپاد) در بیشتر مکان‌ها تبدیل به وسیله‌ای مزاحم شده‌اند، که گاهی حتی خطراتی را برای افراد ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت والت دیزنی استفاده از چوب‌های سلفی (مونوپاد) را در پارک‌های این شرکت در سراسر دنیا ممنوع کرد. به این ترتیب دیزنی به جمع شرکت‌هایی پیوست که برای رعایت مسائل ایمنی استفاده از این تجهیزات عکاسی را ممنوع اعلام کرده‌اند.

سخنگوی شرکت دیزنی در این باره گفت : «ما تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی لذت‌بخش برای خانواده‌ها به کار می‌گیریم، اما متاسفانه این استفاده از این وسیله نگرانی‌های امنیتی بسیاری را برای مهمان‌ها و کارکنان ما بوجود آورده است.»

از این پس تمام بازدیدکنندگان پارک‌های دیزنی باید چوب‌های سلفی خود را هنگام ورود تحویل داده و از ورود این وسیله به پارک خودداری کنند. استودیوی یونیورسال هم در اقدامی مشابه استفاده از این وسیله را در پارک‌های خود ممنوع اعلام کرد.

در سطح جهان بیشتر موزه‌های بزرگ، از ورود این وسیله به داخل موزه جلوگیری می‌کنند. دیگر مقاصد گردشگری بزرگ جهان مانند کاخ ورسای در فرانسه، کولوزیوم در رم و چندین جشنواره موسیقی نیز ممنوعیت‌های مشابهی برای استفاده از این وسیله در نظر گرفته‌اند.

منبع : رویترز / 26 ژوئن
57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    6 4
    این همه حساسیت مسخره نسبت به سلفی رو اصلا درک نمیکنم. اون از جشنواره کن ، اینم از دیزنی. فازتون چیه؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    2 3
    خیلی وسیله مسخره ایه. اه