یاسین صالحی مظنون اصلی حمله روز جمعه به کارخانه آمریکایی تولید گازهای صنعتی در جنوب شرقی فرانسه، اهل سن پریست، از شهرهای حومه لیون بود.

 

 

 

در ارتباط با حادثۀ تروریستی لیون، تاکنون چهار نفر در این ارتباط از جمله مظنون اصلی، همسر و خواهر او بازداشت شده اند. قربانی حادثه نیز پنجاه و چهار سال سن داشته و مدیر یک شرکت حمل و نقل در اطراف لیون بوده است. او مظنون حادثه را تحت عنوان «یاسین اس.» معرفی کرد و گفت نامبرده از مارس سال 2015 راننده شرکت متعلق به قربانی بوده است.

حمله تروریستی روز گذشته در کارخانه ایرپرودکت، متعلق به شرکت آمریکایی تولید گاز صنعتی رخ داد که در پنجاه کیلومتری سن کنتن فلاویه (Saint-Quentin-Fallavier) واقع شده است.

اشپیگل آنلاین در گزارشی در مورد حمله تروریستی به کارخانه پترو شیمی و شیمیائی نوشت که سیفی قاسمی یکی از روسای این کارخانه در اصل ایرانی است. 

یاسین صالحی مظنون اصلی حمله روز جمعه به کارخانه آمریکایی تولید گازهای صنعتی در جنوب شرقی فرانسه، اهل سن پریست، از شهرهای حومه لیون بود.

به گزارش یورونیوز به گفته همسایگان این متهم سی و پنج ساله وهمچنین شهردار سن پریست، وی و خانواده اش پیشینه روشن و مثبتی داشته اند و آنگونه که شهردار می گوید هیچ سوء سابقه در پرونده آقای صالحی و یا اعضای خانواده اش دیده نمی شود.

احمد یکی از همسایگان یاسین صالحی هم می گوید: " آزار این مرد به کسی نمی رسید. نان آور خانواده بود و هیچ کدام از همسایگان مشکلی با او و خانواده اش پیدا نکرده بودند." 

فیلم از: تلگراف

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =