خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت:‌ تیم مذاکره کننده نیاز به حمایت‌های نظارتی شدید دارد.

به گزارش  ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با مورد توجه قرار دادن موضوع هسته‌ای و بیانات اخیر مقام معظم رهبری در این راستا ضمن اینکه کلمات و خود رهبر معظم انقلاب را ذکر الله خواند،اظهار کرد: مقام معظم رهبری با این بیانات آرامش را در دل مومنین ایجاد کردند و باعث دلگرمی مسئولین شدند و زمینه نزدیکی به هم را فراهم کردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده گفت:‌ وقتی نایب امام زمان (عج) و مرجع بزرگی افرادی را متدین،‌غیور و شجاع می فرمایند خوشا به حالشان. البته ایشان حکیمانه سخن می گویند و می فرمایند این شرایط به این افراد مصونیت نمی دهد و ممکن است اشتباه کنند بنابراین مجلس وظیفه دارد چتر حمایتی خود را برای صیانت از تیم مذاکره کننده و پافشاری این تیم به حقوق حقه ملت مظلوم شهید داده ایران بگستراند و با این وجود متوقع نبودیم که مجلس در این ایام تعطیل شود.

صدیقی با بیان اینکه مجلس حرکت خوبی را آغاز کرد ولی تیم مذاکره کننده نیاز به حمایت های نظارتی شدید دارد، افزود: این تیم با غداران روزگار مواجه است و مردم هم باید در این شب‌ها دعا کنند.

وی تاکید کرد: این موضوع سرنوشت آینده ماست. این مقطع یک پیچ خطرناک و حساس تاریخی است و ما خودمان را زیر پرچم ولایت امیر المومنین (ع) و ائمه(ع) می‌دانیم. پرچم ولایت فقیه را نیز پرچم امام زمان (عج) می دانیم و نمی‌توانیم ذلت‌پذیر باشیم. ما نمی توانیم بعضی چیزها که کشورهای دیگر می پذیرند را به رخ بکشیم. ما ملتی هستیم که انقلاب کردیم و در حال الهام بخشیدن یک راه نو به ملت ها هستیم و ما جایگاه خودمان را داریم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =