قهرمان وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان و المپیک می گوید اگر فرصت حضور در مسابقات جهانی به او داده شود، تمام تلاشش را در این مسابقات خواهد کرد.

ایسنا نوشت:حمید سوریان در اولین اظهار نظر پس از کشتی نگرفتن در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حدود ۱۵ سال است که در اردوهای تیم ملی حضور داشته‌ام و هیچوقت از کشتی جدا نشده‌ام. هر چه در زندگی دارم از کشتی است و در حال حاضر هم با حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان سرباز در خدمت کشتی هستم.

دارنده ۷ طلای جهان و المپیک در مورد اینکه چرا در مسابقات انتخابی کشتی نگرفت، به یکی از دوربین های تلویزیونی گفت: برای شرکت در مسابقات انتخابی اصلا در شرایط ایده‌آلی قرار نداشتم، اما تصمیم گرفتم به مشهد بروم. حتی وزن‌کشی کردم و قبل از مسابقه گرم هم کردم اما به خاطر شرایطی که داشتم متاسفانه نتوانستم کشتی بگیرم.

سوریان در پاسخ به این سوال که تکلیفت برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ آمریکا چه می شود، اظهار کرد: فدراسیون و کادر فنی در این باره تصمیم می‌گیرند، اما آنچه مسلم است، حمید سوریان همیشه به عنوان سرباز آماده خدمت به کشتی است و اگر شرایط و فرصتی برای من ایجاد شود، با جان و دل تلاش می کنم در خدمت کشتی باشم.

قهرمان المپیک لندن در پایان گفت: کار در رقابت های جهانی آمریکا به عنوان میدان گزینشی المپیک بسیار سخت است و تمام رقبا با تمام توان به دنبال کسب نتیجه هستند. اگر شرایط و فرصتی برایم به وجود آید، تمام تلاشم را می کنم که عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اهورا A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    14 15
    به نظر میاد مغرور شده باشی
  • کریمی EE ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    24 12
    تو همیشه قهرمانی....سرت رو بالا بگیر