مرضیه برومند که چندی پیش در سخنان تندی در اعتراض به وضعیت تئاتر به قباله میلیاردی مهناز افشار اشاره کرده بود باز هم از او عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهناز افشار و مرضیه برومند. این دو نام گرچه هر دو نامهایی شناخته شدهاند اما در حوزه کاری ربط چندانی به هم ندارند، با این حال، وقتی مرضیه برومند در نشست مطبوعاتی جشنواره تئاتر عروسکی، درباره مهریه مهناز افشار با عصبانیت حرف زد، این دو نام بارها و بارها در گزارشها، خبرها و البته هجمههایی که به مهناز افشار شد، کنار هم قرار گرفتند. 

او که در نشست خبری جشنواره تئاتر عروسکی، از وضعیت بد تئاتر عصبانی بود گفته بود:‌ «متاسفم بودجه تئاتر مملکت، نصف پشت قباله فلان خانم بازیگر است که زن یک مرد سیاسی شده است! تا امید اهالی تئاتر ته نکشیده فکری کنید. این چه بودجهای است برای تئاتر مملکت؟ باید خجالت بکشند، یازده میلیارد تومان بودجه یک آپارتمان یک کمی خوب است.» 

طبق معمول این سخنان مرضیه برومند بیشتر از باقی حرفهایش بازتاب پیدا کرد. آنها که نسبت به ازدواج مهناز افشار با پسر محمدعلی رامین، اعتراض داشتند، از این سخنان برومند به مثابه حجتی برای اعتراض خود بهره بردند و خلاصه ماجرا بالا گرفت. 

بعد از این ماجرا سایتهای خبری نوشتند که مهناز افشار در تماسی با مرضیه برومند به او گفته مهریه من ده شاخه گل نرگس است که اگر صلاح میدانید آن را هم تقدیم تئاتر ایران کنم. پیغامی که گفته میشد جواب تندی از سوی مرضیه برومند گرفت.

این ماجرا البته فروکش نکرد. با ماجرای بارداری و به دنیا آمدن کودک مهناز افشار بار دیگر هجمهها به او شدت یافت به شکلی که چه مهناز افشار و چه همسرش بارها در شبکههای مجازی درباره اتهامات وارده به خود توضیح دادند. 

اما حالا مرضیه برومند در مراسم افتتاحیه نمایش «اسم»‌به کارگردانی لیلی رشیدی، با همان رکگویی همیشگی از حرفهایی که درباره مهناز افشار زد و اتفاقاتی که برای افتاد اظهار تاسف کرده است: «یک حرفی مدتهاست روی دلم مانده، در نشست مطبوعاتی مدیر سابق مرکز هنرهای نمایشی که درباره وضعیت تئاتر برآشفته بودم به همه انتقاد کرم از رئیس جمهور و وزیر ارشاد گرفته تا مدیر مرکز و در پایان از یک بازیگر سخن گفتم و متاسفانه تنها چیزی که از آن مطلب پررنگ شد، این بخش بازیگر بود

او گفته نمیداند چرا دیواری کوتاهتر از مهناز افشار پیدا نکرده است:‌«به هر حال چند روز بعد از آن ماجرا در نشست دیگر در حضور خبرنگاران از مهناز افشار عذرخواهی کردم و نمیدانم چرا دیواری کوتاهتر از ایشان پیدا نکرده بودم اما این مساله آنقدر که صحبتهای قبلیام بازتاب داشت، انعکاس نداشت.» 

از نظر مرضیه برومند حالا همه چیز تغییر کرده است:‌«الان مهناز افشار بچهدار شده است. من برای او و دخترش آرزوی خوشبختی و سلامتی میکنم. به هر حال یک بچه به دنیا آمده است و همه ما باید دعای خیرمان بدرقه راه این کودک باشد.» 

 

او از دوستدارانش خواسته که دعای خیرشان را از مهناز افشار دریغ نکنند:‌ «از همه کسانی که به من لطف دارند، میخواهم دعای خیرشان و همچنین لطفشان را از مهناز افشار دریغ نکنند. امیدوارم همه کودکانی که به دنیا میآیند، دنیایی بدون جنگ و خشونت داشته باشند.»

 ۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    گفتن حقیقت و رک گویی عذرخواهی نمی خواهد
    • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      21 58
      حالا شما شدی کاسه داغ تر از آش.شما زمان عقد به عنوان شاهد اونجا بودی؟شما نبودی آیا یه آدم راستگو اونجا بود که میگه مهری هاش اینقدر بوده؟فرضا مهریه اش هم اینقدر بوده به من و شما چه؟اگر آقایی و ازدواج کردی کسی میتونه بگه چرا اینقدر مهریه خانمت کردی؟اگر خانمی و ازدواج کردی کسی میتونه بگه چرا اینقدر مهریه بریدی؟من اگر با رییس جمهور سابق و اطرافیان سیاسیش زاویه دارم حق دارم به هر کسی که یه جوری به اونا مرتبط هست بتازم؟؟
    • بنده خدا IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      16 4
      ممنون واقعا عذرخواهی چرا؟
    • حقیقی IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      23 2
      من کاملا با گفتن حقیقت و رک گویی موافقم مخصوصا جایی که پای یک آقازاده معلوم الحال در میان باشد. آقا یا خانم محترمی که از اصطلاح کاسه داغ تر از آش استفاده کردی، ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، در عرصه تحریم ها و بدترین شرایط اقتصادی درس مقاومت یاد گرفته اند و در مواردی که آقازاده ای به خلاف رفته یا رفتار بازیگر یا هر شخصی به هویت ایرانی و اسلامی خطری وارد کند در صحنه هستند
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    خيلي مسخره هست يه مقام معمولي دولت سابق اينقدر پول و رانت دارد كه پسرش اينهمه مهر يه بازيگر ميكند و از طرفي بچشونو ميرن تو امريكا بدنيا ميارن و نكته جالبش هم اين كه باباي اين اقا سخنگوي دولت بوده و مرتب امريكا را محكوم ميكرده و شيطان مي ناميده؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      27 87
      نه بچه‌ش در امریکا به‌دنیا آمده و نه مهریه‌ای وجود داشته. خانم برومند بابت گفتن چنین شایعه‌ای عذرخواهی کرده. خبر را بخون حداقل.
    • پری IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      43 7
      بچه رو حارج از ایران به دنیا آورده همین و بسسسس...
  • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    51 9
    خدا پشت و پناه همه بچه ها باشه چه فرزند خانوم افشار و چه فرزند روزنامه نگارانی که اقای رامین و اقازاده شون تعطیل کردنو هزار جور گرفتاری برای روزنامه نگاراش درست کردن
    • میترا IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      10 1
      زندگی هرکس تا زمانی مربوط به خودش میشه که خودش زندگی شخصیشو رسانه ای نکنه.خانوم افشار رو همه میشناسیم.خانومی که همیشه خودشون رو حامی کودکان،دوستار ملت،و گاهی اوقات مخالف عملکرد دولتها میدیدم.از اول بارداری همه در جریان رشد لحظه به لحظه فرزندشون بودیمبیاد بازیگران اروپایی می افتادم که لحظه به لحظه بارداریشون رو به مردم اعلام میکردند.اینها همگی مسایل شخصی هست که خودشون مردم رو نسبت به اون حساس کردن.وگرنه زندگی شخصی ایشون به ما چه ارتباطی داشت
  • دکتر IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    53 1
    تو صفحه شخصیش، مهناز افشار گفته تکذیبیه این کجاش تکذیبیه هست؟
    • بی نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      19 1
      کاملا موافقم
  • پری IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    42 2
    مهریه شما و ازدواجتون و زایمانتون به ما ربطی ندارد اگر هم محبتی از جانب ما مردم ایران میخواهی آن هم به خودمان مربوط است که شما را دوست داشته باشیم یا نه . . . اینقدر هم دست به دامن اینو آن نشوید ما همه چیز را میدانیم
  • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    9 28
    ای مردم خوشتون بیاد یا بدتون بیاد ما همه مون یه جوریم.فرقی نداره این وری باشیم یا اون وری یا هیچ وری.فقط بلدیم پشت سر مخالفامون حرف بزنیم و سندمون هم حرف دیگرانه و شایعات.بازم میگم هیچ فرقی نداره کدوم وری باشیم هممون یه اخلاق داریم.اونی که ازش خوشمون نمیاد رو میکوبیم حتی اگه دلیلی که داریم شایعه باشه چون فقط میخوایم طرف رو بکوبیم.اخلاق نداریم از هر دسته ای که باشیم.
  • من IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    28 0
    خانم برومند فقط از بیان کردنش عذر خواهی کرده ولی اصل قضیه را تکذیب نکرده. اگه این حرفها صحیح نبود خانم افشار می تونست خیلی راحت یک عکس از سند ازدواجش یا برگه بیمارستان تولد فرزندش را توی شبکه های اجتماعی بگذاره و همه حرفها تموم شه . ولی وقتی چنین کار ساده ای را نمی کنه یعنی که همه چیز حتی تا حدود کمی حقیقت داره .
  • مریم RO ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    31 3
    بنوسین مردم چشم دارند وعقل دارند و زندگی آقازاده رامین و ملک و ماشین و دارایی هاشو رصد میکنند ملت ایران فهیمه خانم
  • بی نام A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    2 18
    کارای مهناز افشار به هیچ کسی ربط نداره زحمت کشیده عرضه داشته پول در اورده نگهداری کرده حالا داره ازش استفاده میکنه حالشم میبره خودتون عرضه ندارید الکی حرف در نیارید حالا که اینقد به ماشین اهمیت میدید برید کار کنید ماشین درست حسابی بخرید